کلافه شدن استقلالی ها از شرایط صعود، ناظر چینی به داد آبی ها رسید

به گزارش دنیای راه راه، شرایط پیچیده و قوانین عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص صعود تیم ها به مرحله حذفی لیگ قهرمانان باعث شده تا نه تنها طرفداران بلکه حتی خود عوامل تیم های شرکت کننده در این مسابقات نیز گاهی اوقات دچار سرگیجه شوند.

کلافه شدن استقلالی ها از شرایط صعود، ناظر چینی به داد آبی ها رسید

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شرایط پیچیده و قوانین عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص صعود تیم ها به مرحله حذفی لیگ قهرمانان باعث شده تا نه تنها طرفداران بلکه حتی خود عوامل تیم های شرکت کننده در این مسابقات نیز گاهی اوقات دچار سرگیجه شوند. برای مثال صعود استقلال تابع شرایط خاصی شده که واقعاً گاهی اوقات باعث سردرگمی می گردد.

در این میان پس از خاتمه جدال شاگردان فرهاد مجیدی مقابل الاهلی عربستان یکی از ناظران چینی که همیشه برای رتق و فتق امور استقلال در هتل محل اقامت این تیم حضور دارد، توضیحاتی را پیرامون شکل راهیابی نماینده کشورمان به مرحله بعدی مسابقات را به استقلالی ها ارائه کرد تا مسئله برای آنها تا حد زیادی روشن گردد و بدانند بامداد شنبه تکلیفشان چه خواهد شد !مشکلاتی که معمولاً فقط در عرصه رقابت های آسیایی رخ می دهد و نظیر آن را در اروپا شاهد نیستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1333

به "کلافه شدن استقلالی ها از شرایط صعود، ناظر چینی به داد آبی ها رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلافه شدن استقلالی ها از شرایط صعود، ناظر چینی به داد آبی ها رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید