10 استخر رویایی در پشت بام ساختمان های جهان

به گزارش دنیای راه راه، یکی از ویژگی هایی که می تواند یک هتل را در بین رقبای خود برجسته کند، یک استخر فوق العاده روی پشت بام است. در واقع، هیچ چیز مانند شنا کردن در استخر پرزرق وبرقی روی پشت بام که چشم اندازهای زیبایی را هم دارد و از آنجا هم زمان با شنا می توانید منظره ها زیبای اطراف را دیدن کنید، مجذوب کننده نیست. در اینجا 10 استخر رویایی پشت بام هتل های دنیا از سیدنی و دبی گرفته تا بارسلونا و سنگاپور را به شما معرفی می کنیم.

10 استخر رویایی در پشت بام ساختمان های جهان

ماندرین اُرینتال بارسلونا (Mandarin Oriental Barcelona)، اسپانیا

ماندرین اُرینتال بارسلونا در موقعیتی ایده آل و در نزدیکی همه جاذبه های اصلی شهر بارسلونا واقع شده است و در یکی از لوکس ترین خیابان های شهر یعنی پاسیو دگراسیا قرار گرفته است. این هتل با دکوراسیون داخلی مدرن که به وسیله پاتریشیا اورکیولا، طراحی شده، دارای 120 اتاق و سوئیت است و از لوکس ترین هتل های شهر به تعداد می آید. یکی از ویژگی های برجسته و منحصر به فرد این هتل، استخر شیکی است که روی پشت بام قرار گرفته است. مهمانان می توانند در حین شنا، منظره ها زیبای شهر بارسلونا را تماشا نمایند. دو شاهکار معماری از آنتونی گائودی، یعنی کلیسای افسانه ای ساگرادا فامیلیا و کازا باتیو از مکان های تماشای قابل مشاهده از این پشت بام هستند. ماندرین اُرینتال بارسلونا در فهرست 10 لابی شگفت انگیز و تماشای ترین پشت بام هتل های دنیا قرار گرفته است.

هتل یونیک سائو پولو (Hotel Unique Sao Paulo)، برزیل

هتل یونیک سائو پولو واقع در منطقه مسکونی ثروتمند نشین خاردینز (باغ ها) در سائوپائولو واقع شده است. رفتن به این هتل برای هواداران معماری زیبا و شهرنشینان خوش سفر لازم است. در طبقه بالا، برترین تراس پشت بام سائوپائولو منظره ها تماشای از بزرگ ترین کلان شهر آمریکای جنوبی را ارائه می دهد. کافی است پایتان به پشت بام این هتل برسد، دیگر نه می توانید از استخر بیرون بیایید و نه چشم خود را از منظره ها شگفت انگیز اطراف بردارید. پس همان طور که آب تنی می کنید، خود را در یک تجربه هیجان انگیز غرق کنید. در این جا طراحی بی نظیر و احساس آرامش را در کنار هم تجربه کنید تا لحظات خوبی را برای خود رقم بزنید. به یاد داشته باشید که استخر پشت بام، یکی از منحصربه فردترین چشم مقدارای شهر سائوپائولو را در خود دارد. حواستان باشد اقامت در این هتل آن قدر مجذوب کننده است که ممکن است فراموش کنید به گردش در این شهر زیبای برزیل بپردازید. پس خوش بگذرانید، استراحت کنید، اما بازدید از شهر را از قلم نیاندازید.

پارک هایت سیدنی (Park Hyatt Sydney) استرالیا

پارک هایت سیدنی، یک هتل پنج ستاره است که در یکی از زیباترین بندرهای دنیا قرار گرفته است. از این هتل، منظره ها لوکس بندر مدرن و معاصر سیدنی به همراه خانه ی اپرای نمادین سیدنی و پل هاربر قابل تماشا است. علاوه بر آن، ویژگی برجسته این هتل، استخر روباز روی پشت بام در فضای باز است که دارای اسپا و سونا، آفتابگیر خصوصی و کابین های اختصاصی است. این مکان برای شنا بسیار مناسب است و در عین حال اگر قصد آفتاب گرفتن داشته باشید، تماشای منظره ها تماشای شهر شما را هیجان زده می نماید. پارک هایت سیدنی یکی از هتل های لوکس مورد علاقه ی افراد مشهور، تماشای ترین پشت بام های هتل دنیا، برترین هتل های لوکس دنیا و برترین هتل ها و اقامتگاه های لوکس در استرالیا هم هست.

هتل دبلیو سانتیاگو (W Santiago) شیلی

هتل دبلیو در منظره ای پانوراما از کوه های پوشیده از برف آند با غروب های شگفت انگیزش قرار گرفته است. دبلیو در منطقه ای که ترکیبی از شهرنشینی پرسروصدا و مدرن با طراحی سنتی است، قرار گرفته و مهمانان می توانند همزمان به تماشای آسمان خراش های درخشان شهر سانتیاگو و خیابان های سنگفرش پر جنب و جوش بپردازند و در زندگی شبانه پرشور و پرهیجان غرق شوند. هتل دارای یک باشگاه پیشرفته در طبقه سوم است که در آن همه چیز از کلاس های تناسب اندام گرفته تا نوترین تجهیزات ورزشی یافت می گردد. هتل دبلیو، علاوه بر این سالن بدنسازی فوق العاده، دارای یک استخر روی پشت بام است که به شما امکان می دهد در عین ورزش و برطرف خستگی در درون آب، در منظره زیبای سانتیاگو غوطه ور شوید. پس از یک روز گشت وگذار در شهر زیبای سانتیاگو، استخر روی بام و کافه کنار آن با منظره وسیع شهر، امکان مدل دیگری از گردشگری در این مرکز رویایی آمریکای لاتین را برای شما فراهم می نماید.

مارینا بی سندز (Marina Bay Sands) سنگاپور

هتل مارینا بی سندز تلفیقی از سبک زیبا، طراحی پیشرفته و استانداردهای بی نظیر است. استخرِ واقع در پشت بامی با مساحت یک هکتار، همۀ پشت بام های همسایه را به چالش می کشد. این پشت بام، با یک استخر بی نهایت شگفت انگیز، چشم مقدارای تماشای از شهر سنگاپور را ارائه می دهد. مهمانان هتل می توانند علاوه بر آب تنی، از برترین غذا، نوشیدنی و تفریح ها لذت ببرند. هتل مارینا بی سندز در فهرست شیک ترین هتل های دنیا، شگفت انگیزترین استخرهای هتل دنیا، برترین استراحتگاه های شهری دنیا، برترین پشت بام هتل های دنیا و برترین هتل های سنگاپور دارای رتبه های برتر است.

هتل پل بروکلین (Hotel Brooklyn Bridge) نیویورک، آمریکا

چه کسی باور می نماید که در شهر شلوغ و پرازدحام نیوریورک، بتوان هتلی چنین آرام و دنج یافت؟ هتل بروکلین پل یک اقامتگاه ساحلی است که درست در کنار رودخانه ایستر، در غرب گردشگاه پل بروکلین واقع شده است. این هتل یک فضای سبز طبیعی را در پرجمعیت ترین شهر آمریکا دارد و به وسیله هنرمندان محلی با استفاده از گیاهان بومی و مواد بازیافتی، طراحی شده است. هتل پل بروکلین یک ساختمان 10 طبقه دارد و دارای 194 اتاق و سوئیت مهمان، فضاهای عمومی برای کار یا استراحت، یک اتاق نمایش 50 نفره است. مهم تر از این امکانات، استخر رویایی هتل بر روی پشت بام، با منظرهی فوق العاده از مرکز شهر منهتن و پل باشکوه بروکلین است. هتل پل بروکلین در فهرست برترین هتل های شهر نیویورک و برترین منظره ها هتل در دنیا قرار گرفته است.

ویلا فرانکا (Villa Franca) ساحل آمالفی، ایتالیا

شهرک پوزیتانو واقع در جزیره آمالفی با خیابان های سنگفرش زیبا و دو ساحل فوق العاده، یکی از مقاصد گردشگری برای افراد خوش سلیقه دنیا است. هتل ویلا فرانکا در این شهرک واقع شده و یکی از مجذوب کننده ترین و رمانتیک ترین ساختمان های منطقه است که به مقدار خود کشور ایتالیا رمانتیک است. به علت این که ساختمان های بلند زیادی در آن حوالی وجود ندارد، استخر واقع در پشت بام دارای نمای 360 درجه از دریای مدیترانه و پوزیتانو است و شما به هر طرف که چشم بگردانید، منظره ای رویایی را خواهید دید. از یک سوی دریای درخشان آبی شما را مسحور می نماید و از سوی دیگر خانه های رنگارنگ پاستلی چشم های شما را نوازش می دهد. نسیم دریایی با طراوت همراه با رایحه گل های کاغذی و مرکبات هر کسی را به هیجان می آورد. شما از استخر هتل ویلا فرانکا می توانید ساحل رویایی اسپیاگا گرانده و کلیسای آن از یک سو و شن های ساحلی فورنیلو را در کنار آب های آبی با هم تماشا کنید. اقامت در این هتل و شنا در استخر روباز آن اوج لذت دیداری را برای شما به ارمغان می آورد.

هتل سیلو کیپ تاون (The Silo Cape Town)، آفریقای جنوبی

هتل سیلو هتلی جادویی است که در کنار مرکز خرید اسکله وی اند ای قرار گرفته است و با شگفتی های طبیعی کیپ تاون، این مادرشهر آفریقای جنوبی احاطه شده است. این هتل در بخش آسانسور مجتمع تاریخی سیلوی غلات واقع شده و به همین علت نام هتل سیلو را بر خود دارد. هتل سیلو شش طبقه بالاتر از موزه هنرهای معاصر آفریقا است. استخر پشت بام هتل چشم مقدارای تماشای پانوراما از کیپ تاون را ارائه می دهد. هتل سیلو یک استاندارد نو برای اقامت لوکس در کیپ تاون را مشخص می نماید. طراحی نمای بیرونی این هتل جادویی و پنج ستاره، با پنجره های شیشه ای بدیع و چند وجهی به گونه ای است که ساختمان در طول روز مانند الماس می درخشد و شب ها به یک چراغ درخشان تبدیل می گردد. هتل سیلو یکی از رمانتیک ترین هتل های دنیا است که دارای یکی از رویایی ترین حمام های هتل در دنیا بوده و برترین هتل کیپ تاون به تعداد می آید.

هتل فاسانو (Fasano)، ریو دوژانیرو، برزیل

در طبقه هشتم هتل معروف و شیک فاسانو در شهر ریو دو ژانیرو، استخر بی نظیری قرار گرفته است که منظره ای پانوراما باور نکردنی از ساحل معروف ایپانما را از زاویه ای خاص ارائه می دهد و ساحل آرپادور در جنوب ریو، کوه کورکووادو و جاهای دیگر را برای مهمانان هتل به تصویر می کشد. منوی کافه دارای طیف وسیعی از آب میوه های تازه، نوشیدنی و غذاهای خوشمزه است که در فضای باز آنها را سرو می نماید. اتاق های هتل دارای اشیاء عتیقه و بالکن های خصوصی با منظرهی گسترده و زیبا هستند. رستوران هتل غذاهای مختلف مدیترانه ای و غذاهای دریایی را ارائه می دهد. هتل دارای اسپا و ماساژ هم هست.

آدرس بیچ ریزورت دبی (Address Beach Resort Dubai)، امارات متحده عربی

هتل آدرس ساحلی ریزورت که در منطقه جمیرا و در کنار ساختمان آدرس بیچ رزیدنس واقع شده است، منظره ای زیبا از ساحل خلیج فارس و اقامتگاه های مجلل در دبی را برای مهمانان فراهم می نماید. در طبقه 77 این هتل و در 294 متری از سطح زمین بلندترین استخر دنیا واقع شده که چشم دبی و ساحل جمیرا را پیش روی خود دارد. به نظر می رسد که این استخر دریاچه ای بزرگ در آسمان است و رکورد بلندترین استخر بی نهایت فضای باز دنیا را در گینس ثبت نموده است. هتل آدرس بیچ ریزورت با یک پل هوایی در آسمان، به ساختمان آدرس بیچ رزیدنس متصل می گردد که این پل هم، بلندترین پل آسمانی دنیا به تعداد می رود.

منبع: مجله سفر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1544

به "10 استخر رویایی در پشت بام ساختمان های جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 استخر رویایی در پشت بام ساختمان های جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید