4 میلیون یوان کمک نقدی مردم چین به ایران در 24 ساعت

به گزارش دنیای راه راه، سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین با اعلام اینکه مردم چین ظرف 24 ساعت گذشته 4 میلیون یوان (بیش از 575 هزار دلار) برای کمک به مبارزه با ویروس کرونا در ایران اهدا کرده اند، از سخاوت و حسن نیت ملت چین تشکر کرد.

4 میلیون یوان کمک نقدی مردم چین به ایران در 24 ساعت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین، 5 مارس (15 اسفند) با انتشار پیامی به زبان چینی در حساب کاربری خود در وی بو از یاری 4 میلیون یوانی از سوی جامعه چین به ایران برای مقابله با شیوع بیماری کروناویروس در ایران خبر داد و از یاری رسانان چینی تشکر کرد.

در این پیام که متن چینی و ترجمه فارسی آن در پایگاه اینترنتی بخش فارسی رادیو بین المللی چین منتشر شده، آمده است: تعداد بیشماری از دوستان چینی در پی شیوع بیماری کروناویروس در ایران درباره روش یاری رسانی به ایران از ما سوال کردند و ما نیز در پاسخ به آن ها روش های رسمی دریافت یاری را اعلام کردیم. بدین ترتیب، 24 ساعت گذشته به برهه ای به یادماندنی و ماندگار برای ما تبدیل شد، چرا که دراین مدت، 4 میلیون یوان یاری از دوستان چینی دریافت کردیم. سخاوت و حسن نیت دوستان چینی ما را تحت تاثیر قرار داده و وظیفه سنگینی بر دوش خود احساس می کنیم. این یاری های مالی را صرف تامین لوازم و تجهیزات لازم برای جلوگیری از شیوع کروناویروس در ایران می کنیم و به موقع فهرست خرید و جهت انتقال آن را علنی می کنیم. اما، به اطلاع می رسانیم که با توجه به دریافت یاری های عظیم، به منظور تضمین استفاده منطقی و درست از آن ها، ادامه دریافت یاری ها را متوقف می کنیم. بار دیگر از همه دوستان چینی تشکر می کنیم.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 555

به "4 میلیون یوان کمک نقدی مردم چین به ایران در 24 ساعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 میلیون یوان کمک نقدی مردم چین به ایران در 24 ساعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید