اخطار و پلمب پلیس برای 44 واحدصنفی متخلف ، تذکر لسانی به 2100 شهروند فاقد ماسک

به گزارش دنیای راه راه، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از صدور اخطار کتبی و دستور پلمب برای44 واحد صنفی متخلف اطلاع داد.

اخطار و پلمب پلیس برای 44 واحدصنفی متخلف ، تذکر لسانی به 2100 شهروند فاقد ماسک

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در تبادل نظر با فارس از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و بازدید از 3594 واحد صنفی در سطح شهر تهران اطلاع داد.

سرهنگ مرادی توضیح داد: روز گذشته پنجم اردیبهشت ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت عمومی مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در یک طرح مشترک با پایگاه های ده گانه این پلیس از واحد های صنفی در سطح شهر تهران بازدید کردند.

وی اضافه کرد: در این طرح مأموران از 3594 واحد صنفی بازدید نموده و به 41 متصدی متخلف واحدهای صنفی اخطار کتبی داده شد.

وی گفت: با هماهنگی قضایی، در این طرح سه واحد صنفی که بدون توجه به پروتکل های بهداشتی سلامت شهروندان را به خطر انداخته بودند، پلمب شدند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت با بیان اینکه در این طرح به 2100نفر از کسانی که بدون ماسک در این واحد های صنفی حضور داشته تذکر لسانی استفاده از ماسک ارائه شد، خاطر نشان کرد: پلیس همیشه در اجرای پروتکل های بهداشتی پای کار بوده و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده واحدهای صنفی متخلف که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی نمایند به وسیله سامانه 110 با پلیس درمیان بگذارند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1360

به "اخطار و پلمب پلیس برای 44 واحدصنفی متخلف ، تذکر لسانی به 2100 شهروند فاقد ماسک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخطار و پلمب پلیس برای 44 واحدصنفی متخلف ، تذکر لسانی به 2100 شهروند فاقد ماسک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید