از آژانس لاچین سیر حمایت کنید

به گزارش دنیای راه راه، انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان به عنوان بزرگترین نهاد مردمی و حامی مصرف کنندگان، میخواهد تا با برگزاری گسترده ترین نظرسنجی مردمی در سراسر کشور در قالب جشنواره ملی برندهای برتر محبوب مصرف کنندگان، زمینه انتخاب برندهای برتر را با توجه به شاخص محبوبیت برندها، توسط خود مردم فراهم آورد در این جشنواره، مصرف کنندگان به عنوان مهمترین تصمیم گیران و داوران انتخاب برندهای برتر مشارکت خواهند داشت. بدیهی است شناسایی برندهای برتر محبوب مصرف کنندگان، می تواند زمینه اطلاع رسانی و آشنایی بیشتر مردم با برندهای محبوب را فراهم نموده و یاری شایانی در خریدهای بهتر برای مصرف کنندگان را ایجاد نماید.

از آژانس لاچین سیر حمایت کنید

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

همانگونه که می دانید شرکت لاچین سیر در سومین اجلاس رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از واحد های مشتری مدار و جوابگو در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در اردیبهشت ماه سال 1393 با حضور مدیران و صاحبان صنایع و مسئولان عالی رتبه کشوری برگزار گردید پیروز به دریافت تندیس و لوح رضایتمندی مشتری شد و این بار انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان به عنوان بزرگترین نهاد مردمی و حامی مصرف کنندگان، میخواهد تا با برگزاری گسترده ترین نظرسنجی مردمی در سراسر کشور در قالب جشنواره ملی برندهای برتر محبوب مصرف کنندگان، زمینه انتخاب برندهای برتر را با توجه به شاخص محبوبیت برندها، توسط خود مردم فراهم آورد در این جشنواره، مصرف کنندگان به عنوان مهمترین تصمیم گیران و داوران انتخاب برندهای برتر مشارکت خواهند داشت. بدیهی است شرکت خدمات مسافرتی لاچین سیر با توجه به فرایند عملکرد مثبت و رو به جلو که بر باپه های مشتری مداری و رضایتمندی و اکرام ارباب رجوع بنا شده است ، برای پیشبرد هرچه بیشتر اهداف خود احتیاجمند حمایت شما سروران گرانقدر می باشد .

در بین 10 آژانسی که در لیست نهایی این جشنواره هستند نام آژانس لاچین سیر توجه خبرنگارانی ها را به خود جلب مینماید. آژانس لاچین سیر که همیشه یکی از آژانسهای خوب و پیشرو (مخصوصا در امر اسپانسرینگ مسابقات خبرنگاران بوده است) هم اکنون به حمایت شما دوستان عزیز احتیاج دارد . مطمئنا بسیاری از شما دوستان از خدمات این آژانس استفاده کرده اید. مدیریت خبرنگاران از شما تقاضا دارد در صورتیکه از خدمات استفاده شده راضی بوده اید به صفحه مخصوص نظرسنجی آژانسهای مراجعه کنید و بعد از تکمیل فرم عضویت به لاچین سیر رای دهید.

جهت شرکت در نظر سنجی اینجا کلیک کنید.

راهنمای ثبت رای : به صفحه مورد نظر مراجعه کنید، به آژانس لاچین سیر ستاره بدهید و روی ثبت نهایی رای کلیک کنید . بعد از آن ضروری است که قرم ثبت نام را (در کمتر از 2 دقیقه) تکمیل نمایید . جهت تکمیل فرم ثبت نام اینجا کلیک کنید.

منبع: لست سکند
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 288

به "از آژانس لاچین سیر حمایت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از آژانس لاچین سیر حمایت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید