از بین بردن لکه قطره آهن از روی فرش به 3 روش ساده (تور قطر ارزان)

به گزارش دنیای راه راه، از بین بردن لکه قطره آهن از روی فرش، یکی از چالش های پیش روی مادرانی است که فرزند خردسال دارند. قطره آهن به عنوان یکی از مکمل های تغذیه برای رشد بچه ها بسیار لازم است؛ اما از آنجایی که این قطره، طعم و بوی خوبی ندارد چندان مورد علاقه بچه ها نیست.

از بین بردن لکه قطره آهن از روی فرش به 3 روش ساده (تور قطر ارزان)

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

در بسیاری از مواقع بچه ها از خوردن قطره آهن امتناع می نمایند و آن را از دهانشان بیرون می ریزند و معمولا باعث لک شدن فرش خانه و لباس خودشان می شوند. بعلاوه ممکن است شیشه قطره آهن از دست شما رها گردد و میزانی از آن روی فرش بریزد.

پاک کردن قطره اهن از روی فرش سخت نیست؛ فقط ضروری است راه چارههای آن را بدانید تا متحمل زحمت فراوان نشوید. در این مقاله ما سعی داریم شما را با راه چارههای از بین بردن لکه قطره آهن از روی فرش آشنا کنیم.

اگر لکه های قطره آهن روی فرش شما مربوط به گذشته است و نتوانسته اید آن را پاک کنید، پیشنهاد می کنیم فرش خود را به مراکز قالیشویی خبرنگاران بسپارید. در این مراکز با استفاده از لکه برهای مخصوص و تجهیزات بسیار پیشرفته انواع لکه های سخت از روی فرش پاک می شوند.

برای ثبت سفارش به صفحه خدمات قالیشویی مراجعه فرمایید یا به وسیله شماره 1471 درخواست خود را ثبت نمایید.

از بین بردن لکه قطره آهن از روی فرش

روش های متعددی برای پاک کردن لکه قطره آهن از روی فرش وجود دارد. برای اینکه برترین نتیجه را بگیرید ضروری است که به سرعت برای از بین بردن لکه اقدام کنید. زیرا اگر لکه به عمق تاروپود فرش نفوذ کند، به ناچار باید از مواد قوی تر استفاده نمایید.

سرویس قالیشویی را از کارشناسان کاربلد خبرنگاران بخواهید!

  • شستشوی انواع تابلو فرش، فرش ابریشم و عتیقه
  • شستشوی انواع فرش ماشینی و دستباف
  • اعلاشویی و لکه گیری فرش
  • شستشوی موکت و گلیم
  • برترین و مقرون به صرفه ترین قالیشویی

خدمات قالیشویی در محل با تیم خبرنگاران

سرویس قالیشویی را از کارشناسان کاربلد خبرنگاران بخواهید!

  • شستشوی انواع تابلو فرش، فرش ابریشم و عتیقه
  • شستشوی انواع فرش ماشینی و دستباف
  • اعلاشویی و لکه گیری فرش
  • شستشوی موکت و گلیم
  • برترین و مقرون به صرفه ترین قالیشویی

خدمات قالیشویی در محل با تیم خبرنگاران

از بین بردن لکه قطره آهن از روی فرش با استفاده از لیموترش

در این روش باید میزانی آب لیموترش را روی لکه قطره آهن بریزید و به آن چند دقیقه مهلت بدهید. سپس آن را چندبار با شامپو فرش بشویید یا یک دستمال خیس روی آن قرار دهید تا لکه از بین برود.

از بین بردن لکه قطره آهن از روی فرش با استفاده از ماست

اگر لیموترش در دسترس نبود اصلا جای نگرانی نیست. شما می توانید به راحتی با استفاده از ماست اقدام به از بین بردن لکه قطره آهن از روی فرش کنید. تجربه نشان داده است استفاده از ماست تا حد زیادی می تواند در از بین بردن لکه قطره آهن روی فرش موثر باشد.

برترین زمان برای استفاده از این روش زمانی است که قطره به تازگی روی فرش ایجاد شده است. در این صورت روی لکه میزانی ماست بریزید و چند دقیقه به آن استراحت دهید و سپس آن را بشویید. بعلاوه می توانید به وسیله شستن فرش با بخارشو، محل لکه را کاملا تمیز کنید.

محاسبه رایگان هزینه خدمات قالیشویی در محل!

بعلاوه می توانید تا حد امکان ماست را با استفاده از قاشق از سطح فرش پاک کنید و به جای مانده کثیفی ها را با استفاده از یک دستمال خیس تمیز کنید.

از بین بردن لکه قطره آهن از روی فرش با استفاده از جوش شیرین

اگر میزان قطره آهن روی فرش زیاد باشد و با استفاده از راه چارههای ارائه شده پاک نگردد، بهتر است از جوش شیرین بهره ببرید. در این روش باید روی لکه میزانی جوش شیرین بریزید تا لکه را کاملا بپوشاند و سپس پس از چند دقیقه آن را بشویید.

جوش شیرین برای پاک کردن لکه روغن از فرش هم بسیار کاربردی و موثر است و می توانید برای پاک کردن آن به روش فوق عمل کنید.

خدمات قالیشویی با تیم کاربلد خبرنگاران

طبق تجربه اشخاص، استفاده همزمان از جوش شیرین و لیموترش برای از بین بردن لکه قطره آهن از روی فرش تاثیر آن را چندبرابر می نماید و برای پاک کردن انواع لکه فرش هم کاربرد دارد. به این صورت که ابتدا میزانی جوش شیرین روی لکه ریخته و سپس آب لیمو ترش را به آن اضافه می کنید و در نهایت آن را می شویید.

بیشتر بخوانید: پاک کردن لکه خون از روی فرش به 3 روش ساده

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تمامی راه چارههای از بین بردن لکه قطره آهن از روی فرش را به شما آموزش دهیم. توضیحات ارائه شده در بیشتر مواقع موثر هستند و می توانید با به کارگیری این روش ها، فرش را کاملا تمیز کنید.

اما اگر زمان زیادی از ایجاد لکه گذشته است، برترین راه چاره برای از بین بردن لکه قطره آهن از روی فرش، سپردن این کار به یک قالیشویی معتبر و کاربلد است تا با مواد لکه بر مخصوص، لکه های فرش را از بین ببرد.

سوالات متداول

روش های از بین بردن لکه قطره آهن از روی فرش چیست؟

استفاده از لیمو ترش، جوش شیرین و ماست می تواند راه چارههای موثری باشد.

آیا می توان از ترکیب چند ماده خانگی، ماده موثری برای پاک کردن لکه قطره آهن از روی فرش تهیه کرد؟

بله، طبق تجربه اشخاص، استفاده همزمان از جوش شیرین و لیموترش برای لکه بری فرش تاثیر آن را چندبرابر می نماید. به این صورت که ابتدا میزانی جوش شیرین روی لکه ریخته و سپس آب لیمو ترش را به آن اضافه می کنید و در نهایت آن را می شویید.

طریقه پاک کردن لکه قطره آهن از روی فرش با استفاده از ماست چگونه است؟

روی لکه میزانی ماست بریزید و چند دقیقه به آن استراحت دهید و سپس آن را بشویید. بعلاوه می توانید تا حد امکان ماست را با استفاده از قاشق از سطح فرش پاک کنید و به جای مانده کثیفی ها را با استفاده از یک دستمال خیس تمیز کنید.

منبع: آچاره
انتشار: 21 دی 1401 بروزرسانی: 21 دی 1401 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1916

به "از بین بردن لکه قطره آهن از روی فرش به 3 روش ساده (تور قطر ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از بین بردن لکه قطره آهن از روی فرش به 3 روش ساده (تور قطر ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید