استاندار سابق تعز در یمن از طرح امارات علیه دولت مستعفی و مردم این کشور اطلاع داد

به گزارش دنیای راه راه، استاندار سابق استان تعز در یمن ضمن بیان اینکه امارات در حال تغییر ترکیب جمعیتی سواحل تعز است، گفت این کشور در حال به خدمت دریافت مردم تعز است تا به نیروهای وابسته دولت مستعفی یمن حمله کند.

استاندار سابق تعز در یمن از طرح امارات علیه دولت مستعفی و مردم این کشور اطلاع داد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، علی المعمری استاندار سابق استان تعز (جنوب غرب یمن)، امروز (آدینه)، اطلاع داد که امارات در حال تغییر ترکیب جمعیتی سواحل تعز است و همچنین می خواهد با به خدمت دریافت مردم تعز به دولت مستعفی این کشور حمله کند.

به گزارش وبگاه خبری خلیج اونلاین، استاندار سابق تعز در این ارتباط گفت که سواحل این استان دیگر تحت فرمان دولت مستعفی نیست و این امارات است که اکنون آنجا را به کنترل خود در آورده است.

علی المعمری ادامه داد که نیروهای وابسته به امارات خانه هایی را در سواحل تعز اجاره کردند و بعضی افراد آنجا را که هوادار کودتا علیه دولت مستعفی این کشور هستند، تامین اقتصادی می نمایند.

درگیری ها بین نیروهای مورد حمایت امارات و نیروهای دولت منصور هادی از اواخر تابستان گذشته از عدن شروع شد و طی آن نیروهای شورای انتقالی مورد حمایت ابوظبی ادارات و ساختمان های دولت عدن را به اشغال خود درآوردند و در عرض یک ماه پیشروی آن ها به استان های ابین و شبوه هم رسید.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 629

به "استاندار سابق تعز در یمن از طرح امارات علیه دولت مستعفی و مردم این کشور اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار سابق تعز در یمن از طرح امارات علیه دولت مستعفی و مردم این کشور اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید