استفاده از اینترنت ماهواره ای غربی در روسیه ممنوع می گردد

به گزارش دنیای راه راه، روسیه قانونی پیشنهاد نموده تا جریمه ای برای کاربران و شرکت هایی مشخص گردد که از سرویس اینترنت ماهواره های شرکت های غربی مانند استارلینک استفاده می نمایند.

استفاده از اینترنت ماهواره ای غربی در روسیه ممنوع می گردد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

مجلس دومای روسیه تصمیم دارد برای افراد و شرکت هایی که از سرویس های اینترنت ماهواره ای غربی استفاده می نمایند جریمه ای در نظر بگیرد. این قانون شامل حال سرویس های اینترنت ماهواره ای استارلینک، وان وب یا دیگر شرکت های اینترنت ماهواره ای غربی در حال توسعه می گردد.

طبق گزارش جدید در این قانون پیشنهادی برای استفاده از اینترنت ماهواره ای شرکت های غربی جریمه ای در نظر گرفته شده است. این جریمه برای کاربران عادی بین 10 تا 30 هزار روبل (135 تا 405 دلار) و برای شرکت ها بین 50 هزارتا یک میلیون روبل (6750 تا 13500 دلار) است.

در نسخه ترجمه شده این قانون روسیه، اعضای دوماً اشاره نموده اند چنین سرویس اینترنتی، سیستم اقدامات عملیاتی جستجو را دور می زند. این سیستم بر ارتباطات موبایل و استفاده از اینترنت نظارت در روسیه می نماید. به عنوان بخشی از قانون این کشور، ترافیک اینترنت تمام کاربران این شرکت به وسیله یک تهیه نمایند ارتباطات روسی گذر می نماید.

به نوشته وب سایت اکستریم تک، روسیه برنامه ریزی برای پلتفرم اینترنت ماهواره ای خود به نام Sphere را شروع نموده که احتمالاً از 2024 میلادی عرضه می گردد.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1159

به "استفاده از اینترنت ماهواره ای غربی در روسیه ممنوع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از اینترنت ماهواره ای غربی در روسیه ممنوع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید