استقبال مدیران صنعت بیمه از نمایشگاه آنلاین بیمه لایو

به گزارش دنیای راه راه، اهالی صنعت بیمه، اولین نمایشگاه آنلاین صنعت بیمه را یک ایده خلاقانه، برای آشتی دادن مردم با بیمه و افزایش ضریب نفوذ آن می دانند.

استقبال مدیران صنعت بیمه از نمایشگاه آنلاین بیمه لایو

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، صنعت بیمه برای اولین بار تصمیم گرفته است، تا در یک نمایشگاه مستقل به صورت آنلاین، دستاوردهای خود را به عموم مردم عرضه کند و طرحی نو برای نمایش خود داشته باشد. نمایشگاهی که با یک ایده نو، واکنش مثبت اهالی صنعت را به همراه داشته است.

سید مجید بختیاری مدیرعامل بیمه رازی، یکی از کسانی که نگاه مثبتی به نمایشگاه آنلاین دارد و آن را نهادسازی برای توسعه صنعت بیمه می داند.

مدیرعامل بیمه رازی درباره نمایشگاه بیمه لایو می گوید: نمایشگاه آنلاین، کاری نویی است که با سبک زندگی جدیدی که در جامعه وجود دارد، سازگاری و انطباق بیشتری دارد. اینکه چقدر تجربه اول ما پیروز باشد، بستگی نحوه مدیریت بیمه لایو و البته همراهی ما و اهالی صنعت دارد و امیدوارم این همراهی اتفاق بیفتد و این بلوغ در میان اهالی صنعت شکل بگیرد.

بختیاری به نقش نهادسازی در توسعه هم اشاره می نماید و می گوید: توسعه بدون نهادسازی اتفاق نمی افتد و بیمه لایو، این نهادسازی را برای صنعت بیمه ایجاد نموده است و می خواهد نمایشگاه آنلاین بیمه را با رویکرد رسانه ای برگزار کند که خیلی برای صنعت خوب است.

او می افزاید: ما به شدت به رسانه های جدید احتیاج داریم و من از ایده نمایشگاه آنلاین لذت بردم، چراکه ایده های جدیدی دارد و از ظرفیت خبرنگاران متخصص و باتجره استفاده نموده است.

همپای نمایشگاه های به روز جهان

یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون نیز معتقد است که نمایشگاه آنلاین بیمه لایو، نوآورانه است. او در این باره می گوید: نمایشگاه آنلاین بیمه لایو، کاری نوآورانه و جدید است که در صنعت بیمه انجام می گردد و حتما با کیفیت خوبی اجرا خواهد شد که تفاوت زیادی با نمونه های مشابه اش دارد.

او می گوید: اشکال نمایشگاه هایی که تا به حال در بخش صنعت بانک و بیمه برگزار شده، این است که بازدیدنماینده واقعی نداشته اند و اهالی صنعت بیشتر باهم دید و بازدید می کردند که با هزینه های زیاد آن، هم خوانی ندارد. اما در نمایشگاه های عظیم جهان، غرفه دار برنامه تعیین برای جلسات خود دارد که بیمه لایو، این ایده را به صورت آنلاین پیاده نموده که جالب توجه است.

نقش پررنگ نمایشگاه آنلاین در افزایش ضریب نفوذ بیمه

اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، نمایشگاه آنلاین بیمه را به سبب قدرت فراگیری آن، یاریی برای صنعت بیمه کشور می داند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی درباره نمایشگاه بیمه لایو می گوید: نمایشگاه آنلاین بیمه، به دلیل اینکه در بستری فناوری اطلاعات برگزار می گردد، راستا خلاقیت و راه تعامل را برای مخاطبان باز می نماید که کاربرپسند و مشتری پسند است. این نمایشگاه در ایران، نظیری نداشته و نمایشگاه های آنلاینی که تا به حال برگزار شده به دلیل اینکه تعاملی نبوده، با استقبال روبرو نشده است.

عضو پیشین هیئت مدیره بیمه ایران می گوید: برگزاری آنلاین نمایشگاه، قدرت فراگیری بیشتری برای صنعت بیمه، ایجاد می نماید و محدودیت زمانی و مکانی را از بین می برد. هم چنین تولیدات این نمایشگاه مانا خواهد بود که شرکت های بیمه می توانند در آینده نیز از آن استفاده نمایند.

او معتقد است که تجربه نمایشگاه آنلاین می تواند با ابرازهای جدید و کاربرپسند، به افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور یاری کند و به وسیله تولیدات تصویری، مفهوم بیمه را برای مردم بهتر جا بیندازد.

خلاقیتی برای آشتی دادن مردم با بیمه

اسماعیل دلفراز مدیرعامل بیمه ملت هم نگاه مثبتی به برگزاری نمایشگاه آنلاین بیمه دارد و می گوید: نمایشگاه آنلاین، کار نو و جدیدی است که من هم مشتاقم نتیجه آن را ببینم. مطمئنا خروجی این نمایشگاه، قابل قبول خواهد بود. ما در معرفی قابلیت های بیمه به مردم پیروز نبودیم و امیدوارم با کار خلاقانه و جدیدی که نمایشگاه آنلاین انجام می دهد، مردم را با بیمه آشتی بدهیم.

او می افزاید: خلاقیت های زیادی در برنامه نمایشگاه آنلاین بیمه وجود دارد و نوع جدیدی برای معرفی بیمه به مردم طراحی شده است. نوع طراحی ارتباط مدیران بیمه با مردم نیز در نوع خوش بی نظیر است که امیدوارم پیروز باشد. این کار چون جدید و نو است، احتیاج به همکاری ویاری تمامی اهالی صنعت بیمه دارد.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1010

به "استقبال مدیران صنعت بیمه از نمایشگاه آنلاین بیمه لایو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال مدیران صنعت بیمه از نمایشگاه آنلاین بیمه لایو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید