اسپیکر پرچمدار سونی به شکل ریش تراش!

به گزارش دنیای راه راه، شرکت سونی به تازگی دو اسپیکر تازه، که یکی از آن ها اسپیکر بلوتوث پرچمدار SRS-RA5000 است را در چین عرضه کرده است. این اسپیکر دارای وضوح بالایی می باشد و از طراحی منحصر به فردی نیز برخوردار است.

اسپیکر پرچمدار سونی به شکل ریش تراش!

به گزارش خبرنگاران، یکی از ویژگی های جالب این اسپیکر، ظاهر آن است که شبیه یک ماشین اصلاح برقی 3 تیغه است. این اسپیکر 4499 یوان (707 دلار) قیمت دارد.سونی اسپیکرجدید خود را اینگونه توصیف می کند: چیدمان بلندگو های اسپیکر SRS-RA5000 از طراحی سیستم سینمای خانگی الهام گرفته شده است. این اسپیکر در مجموع از هفت بلندگو تشکیل شده است، بلندگو ها به گونه ای چیده شده اند که جلوه صدای فراگیر 6.1 کاناله را ارائه می دهد.

این محصول همچنین مجهز به نسخه پیشرفته فناوری تقویت کننده دیجیتال S-Master HX است که از موسیقی با نرخ نمونه برداری بالاتر و موتور تقویت صدای دیجیتال DSEE HX برای تقویت منبع صدای غیر Hi-Res به سطحی نزدیک به Hi-Res پشتیبانی می کند. SRS-RA5000 با استفاده از آهنربا های نئودیمیوم با کارایی بالا و مواد دیافراگمی فیبر میکا سبب کاهش دیستوریشن (اعوجاج صدا) نیز می شود.

این بلندگو در ترکیب دو رنگ طلایی و مشکی عرضه می شود و دارای اتصال سیمی 3.5 میلی متری، اتصال بلوتوث و QPlay برای پخش موسیقی در حالت Wi-Fi می باشد. همچنین از اتصال سریع NFC نیز پشتیبانی می کند. این شرکت همچنین از اسپیکر بلوتوث کم قدرت، اما با کیفیت SRS-RA3000 نیز رونمایی کرد که انتظار می رود با قیمت 2499 یوان (393 دلار) به فروش برسد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1756

به "اسپیکر پرچمدار سونی به شکل ریش تراش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپیکر پرچمدار سونی به شکل ریش تراش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید