امکان ثبت نام مجدد انتقال و مهمانی دانشجویان علوم پزشکی داخل کشور

به گزارش دنیای راه راه، تهران (پانا) - مهلت ثبت نام برای انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی داخل کشور جهت نیمسال دوم 1401-1400 مجددا فراهم شد.

امکان ثبت نام مجدد انتقال و مهمانی دانشجویان علوم پزشکی داخل کشور

با اعلام معاونت آموزشی وزارت بهداشت و با توجه به درخواست های متعدد دانشجویان و دانشگاه ها یادانشکده های علوم پزشکی در خصوص عدم ثبت اطلاعات و مستندات در سامانه نقل و انتقال و مهمانی، سامانه انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی داخل کشور جهت نیمسال دوم 1401-1400 مجدد فعال شد و بر این اساس متقاضیان تا روز چهارشنبه 10 آذر فرصت دارند نسبت به ثبت نام در دانشگاه های مبدا و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

سامانه انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی جهت نیمسال اول 1401-1400 بر اساس برنامه زمانی فعال می شود و لازم است نسبت به ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاهای انتقال و مهمانی دانشجویان بر اساس بازه های زمانی اقدام شود.

پیش از این، مهلت ثبت نام دانشجویان متقاضی در دانشگاه های مبداء و بارگذاری مدارک لازم، از روز دوشنبه 3 آبان ماه شروع شد و تا پنج شنبه 4 آذر ماه 1400 ادامه داشت. همچنین بررسی مدارک و اعلام نقص از طریق دانشگاه مبداء و ویرایش از طریق دانشجو از روز شنبه 6 آذرماه شروع شده و تا پنجشنبه 18 آذر ماه 1400 ادامه دارد.

بازه زمانی شنبه 20 آذرماه تا شنبه 4 دی ماه 1400 به منظور ایجاد فرصت ویرایش دانشجویان و رسیدگی و اعلام نتیجه از طریق دانشگاه مبداء اعلام شده است. همچنین مهلت بررسی مدارک و اعلام نقص از طریق دانشگاه مقصد و ویرایش نقایص از طریق دانشجو از یکشنبه 5 دی ماه شروع می شود و تا یکشنبه 19 دی ماه 1400 ادامه دارد.

بر این اساس فرصت ویرایش دانشجویان و رسیدگی و اعلام نتیجه از طریق دانشگاه مقصد از روز دوشنبه 20 دی ماه شروع می شود و تا شنبه 30 دی ماه 1400 ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1653

به "امکان ثبت نام مجدد انتقال و مهمانی دانشجویان علوم پزشکی داخل کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان ثبت نام مجدد انتقال و مهمانی دانشجویان علوم پزشکی داخل کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید