بازدید رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران از غرفه کردستان

به گزارش دنیای راه راه، رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران مشارکت و هم افزایی همه جانبه بخش خصوصی و دولتی را عاملی موثر در معرفی ظرفیت های کردستان مطرح نمود.

بازدید رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران از غرفه کردستان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه ویزای توریستی کانادا تضمینی هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ­دستی کردستان، علی اکبر عبدالملکی، رئیس کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته، اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران با حضور در غرفه کردستان در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری کشور، اظهار کرد: مشارکت همه جانبه بخش خصوصی و دولتی در این نمایشگاه، وجه تمایز کردستان با سایر استان ها به شمار می رفت و حضور یکپارچه و هماهنگ استان از ویژگی های برجسته حضور کردستان در این دوره محسوب می گردد.

عبدالملکی گفت: غرفه کردستان فرصت مناسبی برای معرفی استان به اقشار مختلف و بازدیدکنندگان در نمایشگاه را فراهم نموده است.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران فضای حاکم بر غرفه کردستان را در مقایسه با سال های گذشته متفاوت دانست و حضور جامعه هتلداران، انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی، اقامتگاه های بوم گردی و سایر بخش های خصوصی و فعالین صنایع دستی را ظرفیتی مناسب برای جذب گردشگران داخلی و خارجی به استان و معرفی جاذبه های کردستان به آنان مطرح کرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 365

به "بازدید رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران از غرفه کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران از غرفه کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید