تور ارزان آلمان: بازگشت ناگلسمان به روی نیمکت بایرن مونیخ

به گزارش دنیای راه راه، سرمربی جوان باواریایی ها در بازی امشب تیمش مقابل بنفیکا در دور برگشت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا روی نیمکت می نشیند.

تور ارزان آلمان: بازگشت ناگلسمان به روی نیمکت بایرن مونیخ

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، یولیان ناگلسمان که در اواخر مهرماه به بیماری کووید- 19 مبتلا شد و در چهار بازی اخیر تیمش نتوانست از روی نیمکت شاگردانش را راهنمایی کند، امروز صبح (سه شنبه) تست PCR داد که نتیجه آن منفی شد و این بدین معناست که او می تواند در بازی امشب باواریایی ها با بنفیکا در اولین بازی خود در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا روی نیمکت بنشیند و از کنار زمین تیمش را راهنمایی کند.

این مربی آلمانی 34 ساله به علت ابتلا به ویروس کرونا در بازی با تیم های بنفیکا (لیگ قهرمانان اروپا)، هوفنهایم (بوندس لیگا)، بوروسیا مونشن گلادباخ (جام حذفی آلمان) و یونیون برلین (بوندس لیگا) کنار تیمش نبود.

بایرن که از سه بازی اولش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 9 امتیاز کسب نموده و صدرنشین گروه E است، از ساعت 23:30 امشب به وقت تهران در استادیوم آلیانتس آره نا به مصاف بنفیکای پرتغال می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1595

به "تور ارزان آلمان: بازگشت ناگلسمان به روی نیمکت بایرن مونیخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: بازگشت ناگلسمان به روی نیمکت بایرن مونیخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید