باید تصمیمی گرفته شود تا به کسی ضرر نرسد

به گزارش دنیای راه راه، خبرنگاران/اصفهان دروازه بان تیم سپاهان گفت: باید تصمیمی گرفته شود تا هم به سود سپاهان و تیم ملی باشد و کسی ضرر نکند و اگر تغییر و تحولاتی قرار است، اتفاق بیفتد زودتر اعلام شود.

باید تصمیمی گرفته شود تا به کسی ضرر نرسد

پیام نیازمند شامگاه امشب (جمعه-یازدهم بهمن) پس از پیروزی تیمش برابر فولاد اظهار کرد: تیم فولاد خوزستان تغییر و تحولات زیادی را نسبت به نیم فصل گذشته انجام داده بود و می دانستیم که بازی سختی خواهد بود. خدا را شکر توانستیم بازی را کنترل کنیم. در دقایق پایانی بازی داشت از دستمان خارج می شد.

وی درباره عملکرد خودش برابر فولاد، گفت: عملکردم بد نبود؛ اما زمانی کامل از خودم راضی هستم که دروازه ام بسته بماند، ولی مهم پیروزی تیمم بود.

به گزارش خبرنگاران، دروازه بان تیم فوتبال سپاهان در خصوص فرایند تیمش در نیم فصل دوم خاطر نشان کرد: انشاالله فرایند مثبتی خواهد داشت و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و نتایج خوبی به دست بیاوریم.

نیازمند در واکنش به این پرسش که با رفتن قلعه نویی به تیم ملی شما هم در تیم ملی دعوت خواهید شد، گفت: من قبلا هم در تیم ملی حضور داشتم. این صحبت ها اصلا مطرح نیست و انشاالله آقای قلعه نویی بهترین تصمیم را می گیرند. به نظر من باید تصمیمی گرفته شود تا هم به سود سپاهان و تیم ملی باشد و کسی ضرر نکند و اگر تغییر و تحولاتی قرار است اتفاق بیفتد زودتر اعلام شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 450

به "باید تصمیمی گرفته شود تا به کسی ضرر نرسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید تصمیمی گرفته شود تا به کسی ضرر نرسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید