برای خرید آپارتمان در مارلیک کرج چه هزینه ای باید پرداخت کنیم؟

به گزارش دنیای راه راه، کرج نزدیک ترین شهر به تهران است. همین موضوع باعث می گردد این شهر موردتوجه بسیاری از افراد برای سکونت قرار بگیرد. نزدیکی به پایتخت و وجود راه های ارتباطی در دسترس مانند مترو، دلیل دیگری برای این است که افراد به جای زندگی در تهران به فکر زندگی در این شهر بیافتند. یکی از مناطقی که به تهران نیز نزدیک است و قیمت خانه ها در آن کم تر است، منطقه مارلیک کرج است.

برای خرید آپارتمان در مارلیک کرج چه هزینه ای باید پرداخت کنیم؟

جهت دریافت خدمات آلاچیق چوبی جنگلی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

در ادامه به آنالیز قیمت آپارتمان در مارلیک کرج، و موضوعات پیرامون این بحث می پردازیم.

آنچه خواهید خواند شامل سرفصل های زیر می گردد:

  • بعضی علت های خرید خانه در کرج
  • مارلیک کجاست؟
  • فضای سبز در مارلیک
  • قیمت آپارتمان در مارلیک کرج

بعضی علت های خرید خانه در کرج

یکی از مهم ترین علت هایی که پیش تر نیز به آن اشاره نمودیم، نزدیکی کرج به تهران است. که باعث می گردد افراد زیادی به این شهر بیایند تا از امکانات آن استفاده نمایند. از دیگر علت ها می توان به ارزان تر بودن قیمت آپارتمان ها در کرج اشاره نمود. خانه های کرج به مراتب ارزان تر از تهران هستند. البته این نکته شامل بخش هایی از کرج می گردد. یکی از نمونه ها همان شهرک مارلیک است.

مارلیک کجاست؟

شهرک مارلیک در اوایل انقلاب شامل چند خیابان و خانه های 500 متری و 1000 متری بود. اما پس از انقلاب با مهاجرت جمعیت به این منطقه تبدیل به یک منطقه پرجمعیت مهاجر شد. ساخت وسازهای غیرقانونی و غیراصولی ظاهر شهر را نسبتاً نامنظم و نازیبا نموده است.

فضای سبز در مارلیک

یکی از مزیت های تازه ای که به این منطقه اضافه شده است، ایجاد فضای سبز در آن است که هم ازنظر ظاهری و هم سلامت در رده بهتری قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ملارد گفت: منطقه مارلیک با فقر فضای سبز شهری روبرو است. سیامک علی جانی مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ملارد در تبادل نظر با خبرنگار مهر با اشاره به تأثیرگذاری فضای سبز در زیبا سازی و سرزندگی مضاعف شهر گفت: با توجه به اهمیت موضوع و موقعیت خاص منطقه ای شهر ملارد توسعه فضای سبز شهری یکی از جدی ترین اولویت های سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مـلارد محسوب می گردد.وی اضافه کرد: مارلیک یکی از جدی ترین دغدغه های شهرداری در حوزه سرانه های فضای سبز شهری محسوب می گردد و با توجه به فقر شدید این ناحیه در این عرصه، لزوم توسعه فضای سبز ضرورتی اجتناب ناپذیر به نظر می رسد.مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ملارد بیان کرد: رشد انبوه جمعیت بدون امنطقهرتقا زیر ساخت هاو استانداردهای شهری در طول سنوات گذشته،یکی از عوامل اصلی بروز چنین محدودیتی در منطقه مارلیک است. علیجانی گفت: نقش فضای سبز و پوشش گیاهی در حفظ سلامت زیست محیطی، مؤلفه ای حائز اهمیت به شمارمی رود و در واقع امر هر آنچه در این حوزه هزینه گردد بازتاب آن در طراوت شهر ظهور و بروز پیدا می نماید.وی گفت: سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ملارد آمادگی ورود به چنین عرصه ای برای بهبود شرایط موجود را دارد اما فارغ از این آمادگی اداری، چنین اقدامی مستلزم ایجاد بسترهای مناسب است.علی جانی اضافه کرد: در حال حـاضر عمده ترین مشکل ما تأمین زمـین برای طرح های توسعـه فضای سبز و پارک های محله ای و بوستان ها در منطقه مارلیک است.وی بیان کرد: با ورود بخش خصوصی و تأمین بستر مناسب و مورداحتیاج فضای سبز، مدیریت شهری ملارد در اسرع وقت نسبت به تکمیل و احداث فضاهای سبز مبادرت می ورزد.

علی جانی یادآور شد: در صورت استمرار شرایط موجود و عدم تأمین فضای سبز شهری مورداحتیاج شهروندان در این منطقه، مخاطرات زیست محیطی در دراز مدت تهدیدی جدی به شمار می رود و امید آن داریم با تأمین بستر و زیر ساخت مورد احتیاج تعبیه فضای سبز، سلامت محیط زیست ناحیه مارلیک به نحو شایسته تری تضمین گردد.

قیمت آپارتمان در مارلیک کرج

همان طور که قبل از این دانستیم، قیمت خانه های مارلیک به دلیل دور بودن از مرکز شهرکمی پایین تر است، اما این منطقه بسیار دنج است و نزدیکی اش به تهران باعث می گردد مورد توجه بسیاری از افراد برای سکونت قرار بگیرد.

در ادامه به آنالیز قیمت بعضی خانه ها مارلیک می پردازیم.

چند نمونه از آگهی های خرید و فروش املاک در مارلیک

نوع ملک: آپارتمان، انباری دارد ، متراژ50 ، تعداد اتاق 1 ، قیمت : 210,000,000 تومان

نوع ملک: آپارتمان، متراژ 114، تعداد اتاق 2، قیمت : 570,000,000 تومان

به این مقاله امتیاز دهید.

منبع: هومینگ
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 691

به "برای خرید آپارتمان در مارلیک کرج چه هزینه ای باید پرداخت کنیم؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "برای خرید آپارتمان در مارلیک کرج چه هزینه ای باید پرداخت کنیم؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای خرید آپارتمان در مارلیک کرج چه هزینه ای باید پرداخت کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید