آنالیز هزینه های زندگی در بریتانیا؛ 400 پوند برای اجاره یک آپارتمان یک خوابه، یک پرس غذای معمولی حدود 20 پوند

به گزارش دنیای راه راه، خبرنگاران: هزینه های زندگی در بریتانیانسبت به دیگر کشورها بالا است.

آنالیز هزینه های زندگی در بریتانیا؛ 400 پوند برای اجاره یک آپارتمان یک خوابه، یک پرس غذای معمولی حدود 20 پوند

جهت دریافت خدمات قیمت در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت اکسپاتیکا، بیشتر مهاجران در جست و جوی شغل یا ادامه تحصیل وارد انگلیس می شوند. به طور کلی، مهاجرانی که سطح تحصیلات بالایی دارند علیرغم هزینه های نسبتا بالا در انگلیس می توانند از کیفیت زندگی بالایی برخوردار شوند. با این حال هزینه های زندگی در پایتخت به طور واضحی بالاتر از بقیه شهرهای انگلیس است. به طور کلی، هزینه های زندگی در جنوب انگلیس بیشتر از شمال این کشور است. همچنین هزینه های زندگی در لندن 4% ارزان تر از نیویورک و 21% گران تر از پاریس است.

رشد مسکن انگلیس پس از سال ها افزایش بی سابقه، اکنون کند شده است. سطح معاملات مسکن نیز کاهش یافته است چرا که انگلیس در حال مذاکره برای خروج از اتحادیه اروپا است. لندن گران ترین شهر انگلیس است. متوسط قیمت مسکن در لندن 414889 پوند است. همچنین اجاره بهای یک آپارتمان یک خوابه بین 1200 تا 1600 پوند در ماه است. اجاره بهای یک اتاق نیز حدود 500 تا 750 پوند در ماه است. قیمت مسکن در دیگر نقاط انگلیس متفاوت است. قیمت خانه در مناطق جنوبی حدود 300 تا 500 هزار پوند و در مناطق شمالی 200 تا 400 هزار پوند است.

علیرغم کوشش های دولت برای کاهش صورت حساب های انرژی، به دلیل خصوصی سازی شرکت های انرژی در انگلستان، هزینه های آب و برق هر سال افزایش می یابد. در نتیجه هزینه های انرژی در انگلیس بسیار بیشتر از دیگر کشورهای اروپایی است. میانگین تعرفهبرق و گاز حدود 94 پوند در ماه یا 1138 پوند در سال است.

هزینه های حمل و نقل عمومی نیز در انگلیس گران تر از سایر کشورها است. هزینه اتوبوس بسیار بالا است و همواره قابل اتکا نیست. بهترین سیستم حمل و نقل انگلیس به دلیل مترو متعلق به لندن است. گرچه سیستم شبکه حمل و نقل مترو لندن گران ترین در دنیا است. قیمت بلیط اتوبوس 1.5 پوند و قیمت بلیط مترو در لندن 2.4 پوند است. کرایه تاکسی هم قیمت بالایی دارد. استفاده از خودروی شخصی نیز پر هزینه است چرا که قیمت سوخت بین 1.2 تا 1.3 پوند به ازای هر لیتر است.

انگلیس دارای فروشگاه های زنجیره ای بسیاری است. به همین دلیل، هزینه خرید مواد غذایی در مکان های مختلف متفاوت است. همچنین در شهرهای عظیم انگلیس رستوران ها و کافه های متنوعی وجود دارد. هزینه یک وعده غدا در یک رستوران خوب حدود 20 تا 25 پوند است. قیمت غذا در رستوران های گران تر حدود 40 تا 50 پوند است. هزینه اسنک، ساندویچ و فست فود هم حدود 2.5 تا 5 پوند است.

مترجم: گیسو جعفری

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 743

به "آنالیز هزینه های زندگی در بریتانیا؛ 400 پوند برای اجاره یک آپارتمان یک خوابه، یک پرس غذای معمولی حدود 20 پوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز هزینه های زندگی در بریتانیا؛ 400 پوند برای اجاره یک آپارتمان یک خوابه، یک پرس غذای معمولی حدود 20 پوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید