تور ارزان دبی: برترین جاذبه های گردشگری جزیره یاس در ابوظبی

به گزارش دنیای راه راه، گردشگران از سراسر دنیا در حال کشف شکوه و جذابیت جزیره یاس با تجربه های منحصربه فرد و جاذبه های هیجان انگیز، مشهور به زمین بازی ابوظبی در امارات متحده عربی هستند.

تور ارزان دبی: برترین جاذبه های گردشگری جزیره یاس در ابوظبی

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

پروژه ساخت جزیره مصنوعی یاس با 2500 هکتار مساحت در 20 کیلومتری ابوظبی در سال 2006 و با بودجه 40 میلیون دلاری در امارات متحده عربی کلید خورد. در جزیره یاس، یکی از جاذبه های گردشگری ابوظبی در خلیج فارس، مراکز تفریحی متعددی در نظر گرفته شده است تا گردشگران بتوانند از آن ها برای داشتن روزی هیجان انگیز و فراموش نشدنی استفاده نمایند.

از مسابقه های اتومبیل رانی فرست کلاس در پیست یاس مارینا گرفته تا دیدار و خوش و بش با قهرمانان دنیای برادران وارنر، جزیره یاس با محیط خانوادگی، مکانی عالی برای گذراندن تعطیلات در امارات متحده عربی است. در ادامه با خبرنگاران همراه شوید تا برترین جاذبه ها و جاهای دیدنی یاس را که تمام سال غرق در نور آفتاب است، بشناسید.

1. با باگزبانی و بتمن وقت بگذرانید

جزیره یاس مملو از پارک های موضوعی سرگرم نماینده با محیطی خانوادگی است، اما جدیدترین پارک آن که احتمالا مجذوب کننده ترین و هیجان انگیزترین آن ها به شمار می آید، به خصوص برای هواداران کارتون هایی چون ابرقهرمان های دنیای دی سی (بتمن، سوپرمن، زن شگفت انگیز و غیره) و شخصیت های گیج و خارق العاده لونی تونز.

دنیای برادران وارنر ابوظبی، پر از صدای جیغ و دادهای افرادی است که روز خوشی را در آن می گذرانند. بازی های بسیاری چون بتمن (پرواز شوالیه)، پنیر سوئیسی تام و جری و انقلاب ریدلر (Riddler Revolution) در کنار زمین های موضوعی وجود دارند که یک توقفگاه اجباری برای آنهایی که دل جوانی دارند، محسوب می شوند؛ زیرا در آنجا می توانید با شخصیت های محبوب سوپرمن، دافی داک و عصر حجر (Flintstones) دیدار کنید.

  • افتتاح: 2018
  • تلفن: 511115 600 971+
  • آدرس: Abu Dhabi - Al Falah Rd - Abu Dhabi - United Arab Emirates

2. در شهربازی دنیای فراری (Ferrari World)، هیجان را تجربه کنید

دنیای فراری، که اولین پارک موضوعی از نوع خود در دنیا محسوب می گردد، در جزیره یاس واقع شده است و برای علاقه مندان به ماشین، بهشتی بی نظیر است. معروفیت این مجموعه برای ماشین های مسابقه فراری آن است.

برای دوستداران رانندگی پر از هیجان،آموزشگاه کارتینگ قطعا برترین جاذبه گردشگری دنیای فراری به شمار میرود؛ جایی که می توانید با ماشین های کارتینگ الکتریکی با حداکثر سرعت 80.5 کیلومتر بر ساعت در یک پیست 290 متری گرد در فضای بسته، مسابقه بدهید. از قلم نیاندازید که برای ثبت نام در مسابقه در آموزشگاه کارتینگ، صبح زود به این مجموعه بیایید.

بعلاوه، فرمولا روسا (Formula Rossa)، سریع ترین ترن هوایی دنیا با سرعتی باورنکردنی و ترسناک در دنیای فراری، می تواند در عرض پنج ثانیه، سرعت را از صفر به 240 کیلومتر بر ساعت برساند. تجربه ای فراموش نشدنی برای افرادی که در پی هیجان و روزی پر از آدرنالین هستند. برای سوار شدن بر این ترن هوایی به عینک های محافظ و روحیه ای شجاع احتیاج خواهید داشت.

  • افتتاح: 2010
  • تلفن: 511115 600 971+
  • آدرس: Yas Island - Yas Leisure Dr - Abu Dhabi - United Arab Emirates

3. در یک پارک آبی هیجان انگیز، آب بازی کنید

لباس های شنایتان را برای یک روز عالی و خنک در یکی از برترین پارک های آبی امارات متحده عربی در فضای باز، در کوله پشتی بگذارید. پارک آبی یاس با چهار سطح مختلف هیجان، برای خانواده ها و محدوده های مختلف سنی طراحی شده است. ترشح آدرنالین در سرسره سقوط آزاد عمودی جبل دراپ (Jebel Drop) و سرسره ترسناک لیوا لوپ (Liwa Loop) به اوج خود می رسد.

افرادی که میانه خوبی با ترس و هیجان های زیاد ندارند، می توانند از استخرهای موج آرام استفاده نمایند. سرسره های محافظت شده ای نیز برای نوزادان در پارک آبی یاس وجود دارد. قبل از رفتن به این مجموعه می توانید با چک کردن وبسایت آن ها از رویدادهایی چون پخش فیلم زیر نور ستارگان مطلع شوید. رویدادی که مهمانان در آن می توانند در حلقه های شناور در آب، فیلم دیدن نمایند.

  • افتتاح: 2013
  • تلفن: 2000 414 2 971+
  • آدرس: Abu Dhabi - United Arab Emirates

4. هیجان و انرژی سرعت بالا را در یک جهت مسابقه تجربه کنید

پیست افسانه ای یاس مارینا، میزبان گرندپریکس اتحاد ایروویز ابوظبی، یکی از هیجان انگیزترین مسابقه های فرمول یک در 29 نوامبر تا یکم دسامبر (9 تا 11 آذر) است. زیاد به ماشین ها علاقه ندارید؟ مسئله ای نیست. اینجا بزرگ ترین و مجذوب کننده ترین مکان برای مهمانی گرفتن است.

جو فستیوالی در روزهای زیادی بر جزیره حاکم است. جمعیت زیادی از بازدیدنمایندگان، قبل یا بعد از کنسرت های پس از مسابقه یاسلام (Yasalam) به رستوران ها و کافه های متعدد جزیره سرازیر می شوند.

شب های مسابقه شتاب (مسابقه ای بین دو خودور یا دو موتور)، یکی از رویدادهای دائمی جزیره هستند که هر سال برگزار می شوند. تمام جهت پیست، هر سه شنبه از ساعت 6 عصر برای دوچرخه سواران و دوندگان در هر سطحی باز است.

5. در یک رستوران کلاس دنیای، برای خودتان میز رزرو کنید

یاس مارینا، یکی از برترین نقاط ابوظبی برای عاشقان غذا است؛ اما جالب است بدانید که همه گزینه های پیش روی شما، میزهایی با رومیزی سفید در کنار خلیج و قیمت هایی گزاف نیستند. در حالی که ما رستوران سیپراینی (Cipriani) را دقیقا به خاطر همین دلایل و البته بوراتای واقعا لذیذش دوست داریم، رستوران های مشابه و ارزان دیگری چون غذای خیابانی مستر میاگیز (Mr Miyagis) و دیابلیتو (Diablito) روی پشت بام، در جزیره یاس وجود دارند.

در جزیره یاس بعلاوه می توانید به مد (Mad)، بزرگ ترین و مجذوب کننده ترین کلوپ شهر و بعلاوه دو آرنا (Du Arena)، جایی که هنرمندان مشهور در آن می نوازند، بروید.

در میان یکی از برترین رستوران های جزیره یاس، می توان به باغ فلینی (Filini Garden) با کف چوبی، چشم اندازهایی زیبا از خور الرها (Al Raha Creek) و غذایی خارق العاده اشاره نمود.

6. روی ساحلی بی نظیر از خلیج فارس دراز بکشید

ساحل جزیره یاس با آب های شفاف آبی رنگ و ماسه های زرد، مکانی فوق العاده برای گذراندن یک روز دریایی است. زوج های جوان می توانند برای استراحت در کلبه های کنار دریایی ساحل یاس، اقامت نمایند.

مجموعه ای از ورزش های آبی کلاسیک مانند قایق سواری بنانا، جت اسکی و فلای بوردینگ هیجان انگیز، برای خانواده ها در ساحل یاس فراهم شده است. برای گشت و گذار در مانگروهای طبیعی جزیره نیز می توانید از کایاک ها بهره ببرید.

فلای بورد، وسیله ای است که با اتصال به یک جت اسکی، شخص را روی هوا معلق یا شناور نگه می دارد و با فشار آب به او اجازه مانور دادن و انجام حرکات نمایشی و شیرجه زدن را می دهد.

7. در یک کلوپ گلف باکلاس، گلف بازی کنید

ابوظبی، خانه بعضی از برترین زمین های گلف خاورمیانه است و زمین های یاس لینکس (Yas Links) با سبک طراحی کایل فیلیپس (Kyle Phillips)، قطعا، یکی از برترین ها به شمار می آیند. زمین های آراسته، سرسبز و طولانی یاس لینکس، به صورت دائمی در فهرست برترین زمین های گلف دنیا، دسته بندی می شوند. این زمین گلف 18 سوراخه، حدود 3.2 کیلومتر خط ساحلی دارد و فاصله آن از فرودگاه بین المللی ابوظبی، تنها پنج دقیقه است.

ناهار خوردن در رستوران هیکوریز (Hickorys)، یک انتخاب فوق العاده و فراموش نشدنی است که به هیچ وجه ناامیدتان نخواهد کرد.

  • تلفن: 3000 404 2 971+
  • آدرس: Abu Dhabi - United Arab Emirates

8. در یکی از برترین نقاط خاورمیانه، خرید کنید

امارات متحده عربی برای تخفیف های ویژه خرید در تعطیلی های ملی مانند عید، مشهور است و جالب است بدانید که فروشگاه ها در این ایام، 24 ساعته باز هستند. اما جدا از خرید، مراکز خرید مرکز، برای طراحی و معماری منحصربه فردشان مشهور هستند. یاس مال با حدود 400 فروشگاه، 20 سالن بزرگ و باکیفیت سینمای لوکس ووکس (luxe Vox)، محوطه های بازی بچه ها، بیش از 60 رستوران، بخش هیجانی و ورزشی ادونچر اچ کیو، شبیه ساز پرواز هواپیما و بخش چالش برانگیز جنگی، یکی از بزرگ ترین مراکز خرید امارات به شمار میرود.

رستوران زنجیره ای الفنار (Al Fanar) با ارائه غذاهای اصیل اماراتی، یکی از برترین گزینه های شما برای غذا خوردن در شهر است. مرکز خرید یاس مال تنها 10 دقیقه با فرودگاه بین المللی ابوظبی فاصله دارد.

  • ساعات بازدید: آدینه تا چهارشنبه: 10 صبح تا 10 شب؛ پنجشنبه: 10 صبح تا 12 شب
  • تلفن: 6401 414 2 971+
  • آدرس: Abu Dhabi - United Arab Emirates
منبع: کجارو / cntraveller.com
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1732

به "تور ارزان دبی: برترین جاذبه های گردشگری جزیره یاس در ابوظبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: برترین جاذبه های گردشگری جزیره یاس در ابوظبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید