برترین و ایمن ترین خطوط هواپیمایی دنیا (قسمت اول)

به گزارش دنیای راه راه، خطوط امن دنیا

برای داشتن یک سفر خوب و بی عیب و نقص، بعد از انتخاب مقصد مناسب، انتخاب خط هوایی مناسب هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. حال چگونه می توانید در میان انبوه نام ها و برندها انتخاب شایسته ای داشته باشید و برای سفرتان امنیت و آسایش خاطر رو فراهم کنید. با خبرنگاران همراه باشید تا در این مطلب فهرستی از خطوط هوایی را که بر اساس معیارهای مختلف ارزیابی شده اند و در فهرست 10 خط هوایی برتر قرار گرفته اند در اختیار شما قرار دهیم.

برترین و ایمن ترین خطوط هواپیمایی دنیا (قسمت اول)

برترین شرکت هواپیمایی Air New Zealand

برای سومین سال پیاپی، هواپیمایی نیوزیلند (Air New Zealand) توانست افتخار قرار گرفتن در صدر برترین خطوط هوایی جهان را از آن خود کند. رضایت مسافران، تعهد بالا، شکستن قیمت ها، امنیت پرواز و برخورد مناسب کارکنان هواپیمایی نیوزیلند از جمله دلایلی است که این جایگاه را به این شرکت داده است .

این خط هوایی بعلاوه در زمینه سفرهای مالی معمولی و سفرهای مالی درجه یک نیز مقام اول را دارد . جئـوفـری تـومـاس - سـردبیـر وبسـایت استرالیایی Airlineratings.com - در این باره می گوید : این هواپیمایی با معطوف کردن توجه به برخورد و عملکرد کارکنانش، توانسته کیفیت بسیار خوبی را در کل حیطه کاری اش ارائه دهد.

این خط هوایی با نوآوری های درخشانش، توجه همه را به خود جلب نموده است . خدمات ویژه این شرکت در نگهداری از بچه ها و نوجوانانی که با اجازه و آگاهی والدین بنا به هر دلیلی، مجبور به سفر تنهایی هستند، این شرکت را بسیار برجسته و در خود توجه نموده است. متخصصین این امر اعتقاد دارند هواپیمایی نیوزیلند می تواند الگویی برای تمام خطوط هوایی جهانی امروز باشد.

مدیر عامل هواپیمایی نیوزیلند، کریستوفر لوکسان ، خوشحالی خود رو این گونه بیان می نماید: هفتاد و پنجمین سالروز تأسیس هواپیمایی نیوزیلند، بسیار جالب توجهبود. مسافرها از ما راضی هستند، ما باز هم توانستیم هزینه های سفر را پایین بیاوریم. شرکت در سلامتی کامل بسر می برد و هنوز هم در حال توسعه تجارت مان هستیم. البته رسیدن به این دستاوردها بدون همکاری 500/10 پرسنل شرکت در سراسر جهان، ممکن نبود. این افراد هر روز با انرژی، اشتیاق و بینشی مثبت زحمت می کشند تا هواپیمایی نیوزیلند به یک کمپانی واقعاً عالی تبدیل گردد.

البته هواپیمایی نیوزیلند به طور کلی برترین خط هوایی برای سال 2016 انتخاب شده است، اما اگر بخواهیم تمامی موارد رو به صورت جداگانه و ریزبینانه آنالیز کنیم، برای هر نوع از خدمات به نتیجه زیر می رسیم:

Etihad Airways برترین خدمات درجه یک

شرکت نسبتاً نوپای اتحاد Etihad Airways که در ابوظبی قرار گرفته است، گوی سبقت را زمینه خدمات درجه یک از دیگران ربوده است. آقای توماس در این زمینه می گویند: تعهد اتحاد برای ایجاد فضای عالی در سفرهای درجه یک و کاری، محدودیتی نمی شناسد. شرایط نو ارائه شده به وسیله این شرکت در این پروازها، استاندارد سفرهای لوکس را حتی ، بالاتر هم برده است.

این شرکت هوایی تنها در مدت 12 سال به چنان دستاوردهای برجسته ای رسیده است که نه تنها به یکی از مطرح ترین نام های این عرصه تبدیل شده است بلکه از پیشگامان نیز محسوب می گردد .

سنگاپور Airlines برترین پروازهای کاری

در امسال هواپیمایی سنگاپور سنگاپور Airlines برترین خدمات را در زمینه پروازهای کاری ارائه می دهد و این افتخار را نیز به فهرست افتخارات سال های گذشته اش اضافه می نماید.

از نظر آقای توماس، سرویس پروازهای کاری سنگاپور ایرلاین بسیار قابل توجه و مناسب است. این خدمات بسیار موثر، کارآمد، راحت و برازنده میهمانان است. این شرکت همیشه نقطه نظرات مسافران را در نظر گرفته و در حد امکان، خواسته های آنان را عملی نموده است .

منبع: الی گشت
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1730

به "برترین و ایمن ترین خطوط هواپیمایی دنیا (قسمت اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین و ایمن ترین خطوط هواپیمایی دنیا (قسمت اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید