بهره گیری از ظرفیت کارخانه های خراسان جنوبی برای فراوری اقلام بهداشتی

به گزارش دنیای راه راه، خبرنگاران/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: برای برطرف بخشی از نیازهای مردم و تأمین اقلام بهداشتی، از ظرفیت استان استفاده شده و در بعضی از کارخانه ها که زمینه لازم را داشته اند، با تزریق منابع اقتصادی و بعضی مواد اولیه- الکل و...، خط فراوری تغییر یافته تا فراوری در داخل استان صورت گیرد.

بهره گیری از ظرفیت کارخانه های خراسان جنوبی برای فراوری اقلام بهداشتی

جهت دریافت خدمات اجرای درخت مناسب پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

محمدصادق معتمدیان، دوشنبه شب 12 اسفند در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: بنا به توصیه کارشناسان بهداشتی، بهترین و امن ترین مکان، منزل است؛ لذا همچنان توصیه می گردد برای پیشگیری از ابتلای به بیماری کرونا، مردم از حضور در مراکز جمعیتی اجتناب نمایند.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی از احتیاج مردم استان به بعضی اقلام بهداشتی که در همه کشور و حتی دنیا نیز مشهود است گفت و اضافه نمود: عدم حضور مردم در مراکز جمعیتی، بهترین راه حل برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا است.

استاندار خراسان جنوبی اعلام کرد: بر اساس مصوبه این جلسه، سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی موضوع عرضه و توزیع اقلام بهداشتی مورد احتیاج مردم را به عهده خواهند داشت.

معتمدیان با اشاره به این که ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تقریباً هر روز در استان برگزار می گردد، توضیح داد: در این جلسه، ضمن رصد شرایط کلی استان، در مورد ادامه فرایند پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تصمیم گیری می گردد.

وی با اشاره به بعضی از نگرانی ها و مسایل موجود، گفت: در جلسه امروز و با حضور مدیران استان برای برطرف بعضی مسائل تصمیماتی اتخاذ شد که موارد به دستگاه های اجرایی ذیربط ابلاغ خواهد شد تا بتوانند شرایط را مدیریت نمایند.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر این که بعضی از مصوبات جلسه امروز مربوط به ایجاد پاره ای محدودیت ها و ممنوعیت ها در مراکز عمومی خدمت رسانی بود، یادآور شد: بعضی از مصوبات امروز برای اصناف، بازاریان و... محدودیت هایی ایجاد خواهد نمود که قطع به یقین این افراو با درنظر داشتن شرایط کشور و استان همکاری مناسبی با دستورالعمل ها و بخشنامه های ستاد استانی خواهند داشت.

معتمدیان، سیستم های بازرسی استان در بخش های مختلف نظارت های لازم را انجام خواهند داد و اگر بر خلاف این ضوابط، دستورالعمل ها و بخشنامه ها اقدامی صورت گیرد، با متخلفین برخورد خواهد شد.

وی به روزهای پایانی سال اشاره نمود و گفت: با توجه به این که به ایام تعطیلات نزدیک می شویم و رفت و آمدها در این ایام بیشتر خواهد شد، بعضی مصوبات جلسه امروز مربوط به همین موضوع بود.

معتمدیان ضمن توصیه به مردم مبنی بر ترک سفرهای غیر ضروری، اضافه نمود: در مبادی ورودی، فرودگاه ها، پایانه های مسافربری و ایستگاه راه آهن استان به ویژه در مرز افغانستان با استقرار مأمورین بهداشتی تدابیری شده تا شرایط به خوبی کنترل گردد.

وی یادآور شد: با هم افزایی دستگاه های اجرایی در انجام وظایف محوله، برنامه های پیشگیری و مقابله با کرونا را جامه عمل می پوشانیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 443

به "بهره گیری از ظرفیت کارخانه های خراسان جنوبی برای فراوری اقلام بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره گیری از ظرفیت کارخانه های خراسان جنوبی برای فراوری اقلام بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید