بی ام و با این مدل مجذوب کننده و مقرون به صرفه به ایران برمی شود؟

به گزارش دنیای راه راه، بی ام و 116 i در حال حاضر مقرون به صرفه ترین محصول کمپانی بی ام و است. البته این مقرون به صرفه بودن به این معنی نیست که با خودرویی زیر 20 هزار یورو طرف هستیم.

بی ام و با این مدل مجذوب کننده و مقرون به صرفه به ایران برمی شود؟

بی ام و 116 i وارد ایران ماشین خاص و به نوعی مقرون به صرفه ترین مدل بی ام و است که ممکن است در لیست خودرو های وارداتی قرار گیرد. حالا که صحبت از وارد شدن این ماشین مجذوب کننده به کشور زیاد شده، بد ندیدیم که به صورت مختصر معینات آن را آنالیز کنیم.

سبک غالب در طراحی محصولات بی ام و، در این مدل هم دیده می گردد. دیلایت های حلقه ای شکل در کنار جلوپنجره نسبتا بزرگ، بیشترین خودنمایی را دارند. طراحی بی ام و 116 i در کل، با توجه به مقرون به صرفه بودنش، مطلوب، مجذوب کننده و شیک است.

قسمت پشتی همان سادگی و مجذوب کنندهیت نمای جلویی را دارد. گرافیک L مانند در چراغ های پشتی حضور دارد. دیفیوزر خودرو طراحی بسیار ساده ای دارد. کابین بی ام و 116 i مطابق با آخرین تغییرات انجام شده در محصولات بی ام و است. حضور دو نمایشگر در کنار دسه دنده خلبانی شکل، کابین را مجذوب کننده تر نموده اند.

سنسور نور و باران، سنسور جلو و عقب، دوربین دنده عقب، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، سیستم استارت استاپ، نمایشگر لمسی اطلاعات-سرگرمی در کنار نمایشگر کیلومترشمار، نورپردازی کابین، صندلی های برقی ردیف جلو به همراه گرمکن و حافظه صندلی، سانروف، 6 کیسه هوا، رادار های هشدار خروج از خط و برخورد با عابر پیاده و... از جمله امکانات این خودرو هستند که امکان دارد بعضی از آن ها حذف شوند.

پیشرانه 1.5 لیتری توربو و 3 سیلندر در این خودرو قادر است 136 اسب بخار قدرت و 220 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید. گیربکس های اتوماتیک 7 سرعته دو کلاچه و 8 سرعته ساخت ZF برای این خودرو قابل سفارش هستند.

قیمت پایه 34 هزار یورویی این خودرو، نزدیک به 14 هزار یورو با قیمت معین شده خودرو های وارداتی فاصله دارد و معین نیست که چقدر قرار است از این اختلاف کم گردد. باید منتظر اعلام اطلاعات بیشتری درباره ورود این خودرو باشیم.

منبع: فرادید
انتشار: 15 فروردین 1402 بروزرسانی: 15 فروردین 1402 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1952

به "بی ام و با این مدل مجذوب کننده و مقرون به صرفه به ایران برمی شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی ام و با این مدل مجذوب کننده و مقرون به صرفه به ایران برمی شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید