تخلفات تبلیغاتی اندک است اما مستندسازی می گردد

به گزارش دنیای راه راه، خبرنگاران/فارس رئیس هیئت بازرسی ستاد اتنخابات شهرستان شیراز خاطرنشان کرد که همه تخلفات اجرا شده تبلیغاتی در قالب فیلم و عکس مستندسازی و به ستاد پیشگیری از وقوع جرم انتخاباتی در دادگستری ارسال می گردد و یک نسخه آن نیز در اختیار استانداری قرار می گیرد.

تخلفات تبلیغاتی اندک است اما مستندسازی می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی بروشور خلاق از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

آرش اسدپور در گفت وگو با خبرنگاران، بیان کرد: بیشترین تخلفات صورت گرفته در تبلیغات نامزدهای یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان شیراز مربوط به ابعاد بنر و آثار تبلیغاتی بوده که خارج از ستادهای کاندیداها نصب شده است.

رئیس هیئت بازرسی ستاد اتنخابات شهرستان شیراز اضافه نمود: بعضی کاندیداها از اقلام تبلیغاتی بیش از 50 در 70 سانتی متر استفاده نموده اند.

او با بیان اینکه تعدادی از تخلف ها مربوط به نصب اقلام تبلیغاتی روی اماکن غیرمجاز و ممنوع بود که سریعا جمع آوری شد، بیان کرد: 10 تیم گشت تخلف شامل شهرداری، نیروی انتظامی و نماینده فرمانداری در سطح شهر روزانه نحوه تبلیغات کاندیداها را رصد می نمایند اما متاسفانه پس از جمع آوری اقلام تبلیغاتی غیرمتعارف، سریعا طرفداران کاندیداها به نصب مجدد آنها اقدام می نمایند.

اسدپور اظهار کرد: بیان کرد که کمتر از 10 درصد از کاندیداها در این حوزه انتخابیه از اقلام تبلیغاتی غیرمتعارف و غیرقانونی استفاده نموده اند که پس از تذکر یا توسط ستاد کاندیداها و یا تیم گشت تخلف جمع آوری شده اند.

رئیس هیئت بازرسی ستاد اتنخابات شهرستان شیراز یادآور شد: نسبت به ادوار گذشته، در این دور از انتخابات شاهد کاهش چشمگیر تخلفات تبلیغاتی کاندیداهای مجلس هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 440

به "تخلفات تبلیغاتی اندک است اما مستندسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخلفات تبلیغاتی اندک است اما مستندسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید