تصاویر زیبا از گرانترین عمارت جهان با قیمت 306 میلیون پوند

به گزارش دنیای راه راه، گرانترین عمارت جهان قیمتی بالغ بر 306 میلیون پوند دارد و این عمارت متعلق به پادشاهی از بلژیک بوده است.

تصاویر زیبا از گرانترین عمارت جهان با قیمت 306 میلیون پوند

خانه ایی که به قیمت 306 میلیون پوند در سال 2017 عرضه شد

گران ترین عمارت در جهان که متعلق به یک پادشاه بلژیکی برای دومین بار در دو سال گذشته به قیمت 306 میلیون پوند بفروش رسید.

این عمارت توسط The Villa Les Cedres در سنت ژان کاپرفرات واقع در فرانسه در سال 1830 ساخته شد و توسط پادشاه لئوپولد دوم در سال 1904 خریداری شد.

این ویلای کاملا لوکس به ابعاد 1700 متر مربع در یک زمین به اندازه 35 هکتار واقع شده است که شامل 14 اتاق خواب، استخر شنا به ابعاد استخر شنای المپیک و کتابخانه ایی حاوی 3000 کتاب می باشد و همچنین گزارش شده است که نقاشی های داخل عمارت در زمان پادشاه لئوپولد دوم اجرا شده اند.

استخر عمارت 1700متر مربعی به اندازه استخر شنای المپیک

عمارت به قیمت 306 میلیون پوند در مزایده در سال 2017 قیمت گذاری شده بود

بالکن عمارت رو به دریای مدیترانه

ساحل خصوصی عمارت رو به دریای مدیترانه

این عمارت در سال 2016 به قیمت 567 میلیون پوند توسط Grand Marnier فروخته شد و در اکتبر سال 2017 به قیمت 306میلیون پوند(410 میلیون دلار) در مزایده گذاشته شد ولی هنوز مشخص نیست که وسایل درون آن بفروش رسیده اند یا خیر چرا که وسایل داخلی آنبسیار گران قیمت می باشند که بیشتر وسایل تزیینی این عمارت متعلق به سوزان مارنیر لاپوستوله بود.

زیبایی داخلی عمارتی که در سال 1830 بنا شده است

عمارت شامل 14 اتاق خواب می باشد

مبلمان آنتیک و بسیار لوکس در عمارت فوق لوکس

خانم سوزان مارنیر لاپوستوله نیز در گذشته گفت بود که امیدوار است این عمارت بزرگ توسط شخصی که قصد تقسیم آن به قسمت های دیگر و ساخت ویلاهای لوکس دارد بفروش نرسد . این عمارت در یک باغ بزرگ به ابعاد 35 هکتار بنا شدهاست کهاز زیباترین باغ های موجود در اروپا است و در آن حدودا 15000گیاه و 20 گلخانه با پوشش مناسب وجود دارد . همچنین خانم سوزان مارنیر لاپوستوله 15 باغبان برای این باغ بزرگ استخدام کرده بود.

منظره بالکن عمارت رو به روی دریای مدیترانه است و همسایگان بسیار معروفی اعم از Andrew Lloyd Webber که نویسنده بریتانیایی است و یکی دیگر از همسایگان این عمارت Paul Allen که سرمایه دار آمریکایی است ، می باشند.

منطقه Saint-Jean-Cap-Ferrat واقع در فرانسه که جمعیتی بیش از 2000 نفر دارد ، در طول تاریخ خود ، مشهورترین و پرطرفدارترین منطقه می باشد.

مبلمان و لوسترهای سلطنتی همراه با تابلوهای هنری زیبا

استخر شنا در میان باغ خصوصی با ابعاد استخر شنای المپیک

شومینه تزئینی قدیمی همراه با مبلمان زیبا و مجسمه صاحب عمارت در بالای آن

همچنین افراد معروفی مانند Winston Churchill در تعطیلات برای سپری کردن وقت خود به این عمارت می آمد و تنها به باغ گل های این عمارت علاقمند بود.

منبع: نمناک
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 633

به "تصاویر زیبا از گرانترین عمارت جهان با قیمت 306 میلیون پوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر زیبا از گرانترین عمارت جهان با قیمت 306 میلیون پوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید