تور پوکت تایلند ، قیمت تور ارزان پوکت بهار 99

به گزارش دنیای راه راه، تور پوکت فروردین 99، تور پوکت اردیبهشت 99، تور پوکت خرداد 99، قیمت تور پوکت تایلند.

تور پوکت تایلند ، قیمت تور ارزان پوکت بهار 99

با سفر به تایلند در پاییز به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

بهترین قیمت تور پوکت در بهار 99 را از سایت تور تایلند بپرسید.

تور پوکت بعنوان یکی از پرطرفدارترین تورهای تایلند توسط آژانس مسافرتی همسفر ماه و ستاره بعنوان کارگزار مستقیم تور تایلند برگزار می شود. این تور به مدت 6 شب و یا 7 شب برگزار می شود و چنانچه تعداد شب بیشتری مدنظر باشد، امکان رزرو آن نیز فراهم می باشد. جهت اطلاع از قیمت تور پوکت، بلیط پوکت، تور لحظه آخری پوکت، ویزای تایلند، هتل های پوکت، مراکز خرید پوکت، دیدنی های پوکت، تفریحات پوکت و بطور کلی هرگونه اطلاعات راجع به تور پوکت بهار 99 با ما در ارتباط باشید.

.

خدمات تور پوکت

بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل های پوکت، همراه با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، راهنمای فارسی زبان، سیم کارت، اخذ ویزای عادی تایلند، گشت شهری.

.

پروازهای تور پوکت

تور پوکت با پروازهای مختلفی همچون پرواز قطری، پرواز عمان ایر، پرواز Thai Airways، پرواز ایر آسیا، پرواز ماهان و پرواز ایران ایر قابل رزرو می باشد (در صورتیکه پروازها پر نباشد).

.

قیمت تور پوکت تایلند

بسته به اینکه رزرو تور پوکت در کدام یک از ماه های فصل بهار باشد و همچنین در هفته های عادی ماه باشد یا در هفته هایی که روزهای تعطیل دارند، قیمت تور پوکت متغیر می باشد.

.

منبع: نت تای
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 385

به "تور پوکت تایلند ، قیمت تور ارزان پوکت بهار 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور پوکت تایلند ، قیمت تور ارزان پوکت بهار 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید