جایگزین روسی پراید در ایران، عکس

به گزارش دنیای راه راه، در جریان افتتاحیه دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا تهران 1402، چهار خودروی لادا رونمایی شده و برنامه عرضه محصولات آن به وسیله نیکا خودرو اعلام گشت.در بین این چهار خودرو احتمالا مدل گرانتا، مالی ترین خودروی این شرکت، آخرین مدلی است که به بازار می آید.

جایگزین روسی پراید در ایران، عکس

امیرمسعود عابدین: لادا گرانتا، مالی ترین مدل رونمایی شده در ایران محسوب می شود و سبک طراحی آن به دو دهه قبل بازمی شود. گرانتا از یک موتور 1.6 لیتری 16 سوپاپ 106 اسب بخاری و 148 نیوتن متری در ایران بهره خواهد برد و جعبه دنده آن احتمالاً 5 سرعته دستی خواهد بود.

پیشرانه لادا گرنتا شباهت بسیاری به رنو لوگانیا همان L90 خودمان دارد. نه تنها ظاهر بیرونی گرانتا قدیمی و فاقد جذابیت است، بلکه در کابین آن هم چیزی از زیبایی و کیفیت بالا و امکانات مناسب دیده نمی شود.

لادا گرانتا با توجه به مالی بودن و نداشتن امکانات خاص و پیشرانه قدرتمند، می تواند جایگزینی نسبتا مناسب برای پراید باشد؛ البته که همه این صحبت ها صرفا روی کاغذ بوده و منوط به نحوه قیمت گذاری آن در بازار ایران است و به احتمال زیاد قیمتی همسطح با محصولات مالی ساپیا نخواهد داشت.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 آذر 1402 بروزرسانی: 23 آذر 1402 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 2026

به "جایگزین روسی پراید در ایران، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایگزین روسی پراید در ایران، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید