جذب منابع ملی و استانی اولویت توسعه سرچهان

به گزارش دنیای راه راه، سرپرست نو فرمانداری شهرستان سرچهان گفت: جذب منابع ملی و استانی پروژه های عمرانی از سوی مدیران و مسئولان ادارات مختلف شهرستان به عنوان یک اولویت مهم با جدیت دنبال گردد.

جذب منابع ملی و استانی اولویت توسعه سرچهان

مهدی مرادی در آیین تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری این شهرستان گفت: در اجرای تمام پروژه ها نیز اولویت باید برطرف نیاز های مردم و حل مسائل شهرستان باشد.

او گفت: پیگیری تحقق مصوبات سفر استانی رئیس جمهور و سفر شهرستانی استاندار نیز از دیگر مواردی است که مدیران شهرستان باید به آن توجه جدی داشته باشند.

مرادی گفت: همه ما مدیران در مقابل مردم و کشور مسئولیم و باید با تلاش و تلاش شبانه روزی، جوابگوی خواسته های آن ها باشیم.

در این مراسم مهدی مرادی با حکم استاندار فارس به عنوان سرپرست فرمانداری سرچهان معرفی و از تلاش های ابراهیم رحیمی فرماندار سابق این شهرستان قدردانی شد.

از جمله مسائل مردم این شهرستان، جاده ورودی از سمت بزرگراه شیراز به اصفهان است، که نیاز به تعریض و روکش آسفالت دارد؛ باهماهنگی صورت گرفته با وزارت راه و شهرسازی، 60 کیلومتر از این مسیر با تامین اعتبار وزارت و اداره کل استان، تعریض و روکش آسفالت می گردد.

مسائل مرتبط با 600 واحد مسکونی که در سنوات گذشته ایجاد شده است، نیز همچنان در شهرستان سرچهان وجود دارد که ضروری است با هماهنگی بنیاد مسکن، اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری سرچهان مرتفع می گردد.

بعلاوه تعدادی از روستا های این شهرستان در حوزه آب مسائلی دارند، با توجه به وجود معادن متعدد، مقرر شده است معادن شهرستان، در قالب صندوق مسئولیت اجتماعی هزینه آب رسانی به روستا ها و برطرف مسائل مربوط به آب آشامیدنی مردم، خصوصا در دو روستای اهل کوه و چنارزاهدان را پرداخت کنند.

شهرستان سرچهان در 216 کیلومتری شمال شرق شیراز قرار گرفته است.

خبرنگاران فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 آبان 1401 بروزرسانی: 24 آبان 1401 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1889

به "جذب منابع ملی و استانی اولویت توسعه سرچهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب منابع ملی و استانی اولویت توسعه سرچهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید