جنس بدنه موبایل های سامسونگ تغییر می نماید!

به گزارش دنیای راه راه، دیجیاتو نوشت: ظاهراً اپل تنها شرکتی نیست که می خواهد برای گوشی های گران قیمتش به سراغ فریم تیتانیومی برود؛ زیرا سامسونگ هم می خواهد از تیتانیوم استفاده کند.

جنس بدنه موبایل های سامسونگ تغییر می نماید!

یکی از شایعات درباره مدل های پرو آیفون 15، استفاده از فریم تیتانیومی است. حالا شایعه ای تازه می گوید سامسونگ هم می خواهد جنس فریم گلکسی S24 اولترا را تغییر دهد و به سراغ تیتانیوم برود!

طبق توییت یکی از منابع معتبر دنیای فناوری به نام Ice Universe، سامسونگ برای گلکسی اس 24 اولترا به سراغ فریم تیتانیومی می رود. احتمال استفاده از این ماده برای فریم گلکسی S24 و S24 پلاس بسیار بعید به نظر می رسد؛ همان طور که اپل تنها برای مدل های پرو آیفون 15 می خواهد به سراغ فریم تیتانیومی برود.

فریم تیتانیومی برای گلکسی S24 اولترا

تیتانیوم در مقایسه با آلومینیوم و فولاد سبک تر است و مقاومت بالاتری دارد، بااین حال قیمتش هم بالاتر است. بنابراین استفاده از آن تنها در قدرتمندترین پرچمداران شرکت ها منطقی به نظر می رسد. به همین دلیل، آیفون 15 پرو و 15 پرو مکس و احتمالاً گلکسی اس 24 اولترا به چنین فریمی مجهز می شوند.

درحالی که گفته می گردد اپل قیمت مدل های پرو آیفون 15 را افزایش می دهد، هنوز نمی دانیم سامسونگ هم دست به چنین کاری می زند یا خیر. البته با توجه به اینکه سامسونگ معمولاً در مسیر اپل قدم برمی دارد، باید منتظر افزایش قیمت گلکسی S24 اولترا باشیم.

با توجه به اینکه چندین ماه تا معرفی سری گلکسی اس 24 فاصله داریم، باید منتظر انتشار گزارش ها و شایعات بیشتری درباره آن ها باشیم.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 10 مرداد 1402 بروزرسانی: 10 مرداد 1402 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1999

به "جنس بدنه موبایل های سامسونگ تغییر می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنس بدنه موبایل های سامسونگ تغییر می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید