خبرنگاران سیمئونه: لایپزیگ رقیب باکیفیتی برای اتلتیکو است

به گزارش دنیای راه راه، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید، گفت: لایپزیگ رقیب باکیفیتی است که با در اختیار داشتن سرمربی جوان و کاربلد، توان خود را در طول فصل اثبات کرد.

خبرنگاران سیمئونه: لایپزیگ رقیب باکیفیتی برای اتلتیکو است

دیگو سیمئونه در نشست خبری پیش از ملاقات برابر لایپزیگ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گفت: لایپزیگ تیمی است که در طول بازی حملات زیاد و مختلف را طراحی نموده و کار رقیبان را سخت می نماید.

وی اضافه نمود: آنها سرمربی جوان و توانمندی دارند و برای ما قابل احترام هستند. من به صحبت ها و حواشی کاری ندارم و تمرکزم به بازی فردا شب معطوف است.

سیمئونه مطرح نمود: می خواهیم برای سومین مرتبه در چند سال اخیر به فینال برسیم. تیم ما بعد از فصلی سخت در مسابقات داخلی اسپانیا، شایسته موفقیت در اروپا است.

سرمربی اتلتیکو گفت: امیدوارم به مرحله بعدی صعود کنیم تا ورسالیکو و آخل کوره آ پس از اتمام دوران کرونای خود به ما یاری نمایند.

تیم های اتلتیکومادرید اسپانیا و لایپزیگ آلمان، پنجشنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می فرایند.

ملاقاتهای یک چهارم، نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان با تصمیم اتحادیه فوتبال اروپا به صورت متمرکز و تک بازی در پرتغال برگزار می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 883

به "خبرنگاران سیمئونه: لایپزیگ رقیب باکیفیتی برای اتلتیکو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سیمئونه: لایپزیگ رقیب باکیفیتی برای اتلتیکو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید