خسارت به اموال هفت منطقه تهران در روزهای گذشته ، مصدومیت چهار آتش نشان ، بیشترین تجهیزات آسیب دیده شهر کدامند؟

به گزارش دنیای راه راه، معاون هماهنگی امور منطقه ها شهرداری تهران با اشاره به خسارت های وارد شده به تجهیزات شهرداری های منطقه ها در تجمعات اخیر، گفت: عمده خسارت ها مربوط به 7 منطقه بوده است.

خسارت به اموال هفت منطقه تهران در روزهای گذشته ، مصدومیت چهار آتش نشان ، بیشترین تجهیزات آسیب دیده شهر کدامند؟

به گزارش خبرنگاران، حسین نظری با بیان این مطلب اضافه کرد: عمده خسارت های وارد شده مربوط به تابلوهای ترافیکی، مخازن پسماند، نرده ها، ایستگاه های اتوبوس و کانکس های بازیافت بوده است.

معاون هماهنگی امور منطقه ها شهرداری تهران گفت: برآورد مقدار خسارت های وارده که قابل توجه است، در حال اجرا است و در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

اودر پاسخ به این سوال که فراوانی خسارت های وارده به تجهیزات شهرداری ها در طول ناآرامی های اخیر بیشتر مربوط به کدام منطقه ها بوده است، گفت: بیشتر خسارت ها مربوط به هفت منطقه بوده که شامل منطقه ها یک، چهار، پنج، شش، 13، 11 و 16 می گردد.

پیش از این نیز، مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از مصدومیت چهار نفر از آتش نشانان در اغتشاشات روزهای اخیر اطلاع داد و گفت: در جریان اغتشاشات روزهای اخیر 15 میلیارد خسارت به تجهیزات این سازمان وارد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 مهر 1401 بروزرسانی: 3 مهر 1401 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1868

به "خسارت به اموال هفت منطقه تهران در روزهای گذشته ، مصدومیت چهار آتش نشان ، بیشترین تجهیزات آسیب دیده شهر کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت به اموال هفت منطقه تهران در روزهای گذشته ، مصدومیت چهار آتش نشان ، بیشترین تجهیزات آسیب دیده شهر کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید