خودرو وارداتی سایپا بالاخره پلاک ملی دریافت کرد ، تحویل محصولات به زودی شروع می گردد

به گزارش دنیای راه راه، پس از چالش هایی که ماه های گذشته در زمینه شماره گذاری خودرو های وارداتی وجود داشت بالاخره اولین کراس اوورر وارداتی سایپا توانست پلاک ملی دریافت کند.

خودرو وارداتی سایپا بالاخره پلاک ملی دریافت کرد ، تحویل محصولات به زودی شروع می گردد

به گزارش عصر ایران، متقاضیان حائز شرایط خرید خودرو های چانگان وارداتی، اسفندماه 1401 در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو های وارداتی به ثبت نام اولیه اقدام نموده و طبق اولویت بندی انجام شده به وسیله وزارت صمت، برای اولویت های اول پیامک واریز وجه به وسیله گروه خودروسازی سایپا ارسال شد؛ این افراد از خرداد ماه امسال نسبت به واریز وجه علی الحساب اقدام کردند و حال با شماره گذاری اولین سری از محصولات چانگان به نظر می رسد بالاخره مالکان این خودرو ها می توانند خودروی خود را تحویل بگیرند.

خودرو چانگان CS35 پلاس که محصول وارداتی سایپا است اولین سری خودرو های وارداتی است که در دوره تازه واردات خودرو مجوز شماره گذاری را از راهور دریافت نموده است. احتمالا طی روز های آینده تحویل این خودرو شروع می گردد و سایر خودرو های وارداتی مجوز شماره گذاری را دریافت خواهند کرد.

مشخصات خودرو چانگان CS 35 پلاس

این خودرو از سال 2019 در بازار چین حضور دارد و البته به روسیه نیز صادر شده است. چانگان سی اس 35 پلاس از منظر ابعاد برابر با 4335 میلیمتر در طول، 1825 میلیمتر در عرض و 1660 میلیمتر در ارتفاع پیشرفته است.

فاصله بین محور های آن 2600 میلیمتر و ارتفاع از سطح زمین برابر با 180 میلیمتر محاسبه شده است.

موتور به کار رفته در چانگان سی اس 35 پلاس از نوع 1.4 توربو شارژ است که توان فراوری 150 اسب بخار و گشتاور 260 نیوتن متر را داشته و قدرت را نیز به وسیله جعبه دنده دوکلاچه تَر به چرخ های جلو می رساند.

شاخص مصرف سوخت پیشرانه مذکور برای 100 کیلومتر رانندگی در شهر 8.8 لیتر، در بزرگراه 4.9 لیتر و در حالت ترکیبی 6.4 لیتر است.

سیستم تعلیق در جلو از نوع مکفرسون است، اما در عقب تعلیق ساده توییست بیم را داریم. رینگ های استاندارد آلومینیومی در مقدار 18 اینچی ارائه می شوند. سیستم ترمز نیز در تمامی چرخ ها دیسکی است.

سایپا این خودرو را در دو تیپ به بازار عرضه خواهد نمود که تفاوت این دو تیپ فقط در بعضی از تجهیزات و آپشن ها است. در تیپ 3 چند آپشن شامل ایربگ های جانبی، سیستم تهویه اتوماتیک (بجای دستی در تیپ دو)، سقف شیشه ای و دوربین جانبی می باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 28 مرداد 1402 بروزرسانی: 28 مرداد 1402 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 2006

به "خودرو وارداتی سایپا بالاخره پلاک ملی دریافت کرد ، تحویل محصولات به زودی شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو وارداتی سایپا بالاخره پلاک ملی دریافت کرد ، تحویل محصولات به زودی شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید