دانشگاه های کانادا به دلیل پاندمی کووید-19 با ضرر چند میلیارد دلاری روبه رو می شوند

به گزارش دنیای راه راه، بر اساس گزارش های منتشر شده از سوی مراکز دولتی آماری کانادا، دانشگاه های کانادا در امسال به دلیل مسائل ناشی از پاندمی کووید-19 با ضرر 3.4 میلیارد دلاری روبه رو خواهند شد.

دانشگاه های کانادا به دلیل پاندمی کووید-19 با ضرر چند میلیارد دلاری روبه رو می شوند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا توریستی هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، بر اساس گزارش های منتشر شده از سوی مراکز دولتی آماری کانادا، دانشگاه های این کشور ممکن است امسال به دلیل تحولات و آسیب های ناشی از پاندمی کووید -19 با ضرر 3.4 میلیارد دلاری روبه به شوند که بیشتر، نتیجه کاهش تعداد دانشجویان بین المللی است.

این گزارش خسارت های اقتصادی دانشگاه های آمریکا برای سال تحصیلی 21-2020 را تخمین زده است که نشان می دهد افزایش درآمد حاصل از شهریه، با افزایش تعداد دانشجویان بین المللی همراه بوده است. دانشجویان خارجی در مقایسه با دانشجویان کانادایی 5 برابر شهریه بیشتری می پردازند.

آمار ها نشان می دهد دانشجویان خارجی، 40 درصد از تمامی شهریه های پرداخت شده توسط دانشجویان در سال 2018-2017 میلادی را تامین نموده اند. در نتیجه، دانشگاه های کانادا در سال تحصیلی جاری 3.4 میلیارد دلار متضرر فخواهند شد.

داده های آماری کانادا بر اساس تعداد مجوز های تحصیلی است که توسط اداره مهاجرت کانادا صادر شده و تعداد دانشجویان خارجی کانادا را نشان می دهد. در امسال، 58 درصد کمتر مجوز تحصیل برای دانشجویان خارجی در این کشور صادر شده است.

علاوه بر این، این آژانس گفت که تعداد ثبت نام دانشجویان کانادایی هم امسال کاهش می یابد. چراکه 20 درصد از افراد 17 تا 24 ساله این کشور گفتند امسال به دانشگاه و دبیرستان باز نمی گردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 934

به "دانشگاه های کانادا به دلیل پاندمی کووید-19 با ضرر چند میلیارد دلاری روبه رو می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه های کانادا به دلیل پاندمی کووید-19 با ضرر چند میلیارد دلاری روبه رو می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید