ربات بازرس به یاری کشاورزان می آید

به گزارش دنیای راه راه، سنتی وی محصول شرکت رباتیک مروپی (Meropy) می تواند به وسیله ارائه راه چاره هایی برای رشد و مراقبت از محصولات کشاورزی و بهینه سازی طرح های آزمایشی عملکرد کشاورزان را بهبود ببخشد.

ربات بازرس به یاری کشاورزان می آید

به گزارش عصر ایران؛ سنتی وی (SentiV) یک ربات بازرس مجهز به حسگر ها و دوربین های مختلف است که می تواند به دستیار تازه کشاورزان تبدیل گردد. این ربات می تواند به صورت اتوماتیک در هر روز حدود 20 هکتار زمین را برای شناسایی تهدیدات بالقوه و جدی برای محصولات کشاورزی آنالیز کند.

سنتی وی از توانایی های خود برای زیر نظر داشتن محصولات کشاورزی استفاده می نماید. این ربات محصول شرکت رباتیک مروپی (Meropy) می تواند به وسیله ارائه راه چاره هایی برای رشد و مراقبت از محصولات کشاورزی و بهینه سازی طرح های آزمایشی عملکرد کشاورزان را بهبود ببخشد. با شروع بازرسی زمین کشاورزی به وسیله ربات سنتی وی، جمع آوری داده هایی که بعدا در نقشه های تنظیم پذیر قابل استفاده هستند، صورت می گیرد.

با این رویکرد، کشاورزان می توانند اطلاعات کشاورزی بهتری را کسب نموده و اقدامات فوری در خصوص محصولات خود را انجام دهند. آن ها بعلاوه می توانند به علت بهبود عملکرد و کیفیت محصول، سود بیشتری کسب نمایند. ربات سنتی وی می تواند در فراهم کردن کیفیت زندگی بهتر برای کشاورزان و کارشناسان کشاورزی نقش داشته باشد، زیرا به کاهش زمان کار در مقایسه با کار دستی در زمین های کشاورزی یاری می نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 5 بهمن 1401 بروزرسانی: 5 بهمن 1401 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1924

به "ربات بازرس به یاری کشاورزان می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربات بازرس به یاری کشاورزان می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید