ربات هایی که خانه می فروشند

به گزارش دنیای راه راه، آلبرت کوچویی، گوینده پیشکسوت رادیو هر روز با مرور تیترها و سرفصل های رسانه های جهان، مهمترین اخبار جهان را روایت می نماید. مهمترین اخباری که امروز کوچویی به آنها پرداخته است، آنالیز وعده های جو بایدن بعد از پیروزی در انتخابات رئیس جمهوری آمریکا و پیشرفت ربات هایی است که حالا وارد عرصه فروش ملک نیز شده اند.

ربات هایی که خانه می فروشند

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، روایت آلبرت کوچویی از اخبار مهم رسانه های دنیا در روز شنبه (24 آبان ماه) به توضیح زیر است:

- روزنامه یو اس ای تودی نوشته است: شرم آور است. جو بایدن می گوید جدا کردن خانواده ها از هم، ممنوعیت سفر، ساخت دیوار و تاخت و تاز علیه پناهجویان و پناهندگان. بایدن، سیاست مرزبندی ترامپ را شرم آور خواند. چنین تفکری، سبب خشم آمریکاییان و منزوی شدن آمریکا شده است. بایدن وعده کرد که بسیاری از این سیاست های محدودسازی را از بین خواهد برد. اما این کار، ماه ها و شاید سال ها به درازا بکشد. جو بایدن می گوید: ترامپ بیش از چهار صد مورد تغییر در این سیاست ها داشته است. بازگرداندن آنها، حتی ممکن است با مقاومت هایی چند روبه رو شوند.

- روزنامه وال ستریت جورنال نیز نوشته است: سیاست خارجی جو بایدن، چگونه بر اروپا، آسیا و آمریکای لاتین اثرگذار خواهد بود؟ با متحدان رنجیده آمریکا چه خواهد نمود؟ گفته می گردد او خواهان همکاری آمریکا با کشورهای آن سوی اقیانوس است. به روابط با چین هم خواهد اندیشید. و مساله پناهجویان، برای او اهمیت دارد. بایدن می داند، روابط آمریکا با چین با وجود نگرش متفاوت بایدن، بی تردید به سبب زخم هایی که ترامپ بر جا گذاشته است، پرتنش خواهد بود. باید به انتظار اثرهای نگرش سیاست خارجی بایدن بر دیگر کشورها بود.

- از سوی دیگر واشنگتن تایمز نوشته است: آنگ سان سوچی، پس از به خاتمه بردن یک دوره پنج ساله با اکثریت در مجلس میانمار که با سختی های بسیار همراه بود، به دوره دوم انتخابات پارلمانی رو آورد. حزب حاکم به رهبری آنگ سان سوچی، بار دیگر پیروز انتخابات پارلمانی شد. این بدان معنا است که او می تواند دولت خود را برای اداره کشور در یک دوره پنج ساله دیگر،تشکیل بدهد. این به معنای فرصت دیگری است که رهبر میانمار، بتواند دموکراسی را در کشورش، سامان ببخشد.

از حاشیه خبرها:

در معاملات ملکی زنی یک واسطه معاملات ملکی است. یک متر و پنجاه سانت قد دارد، بدنی کشیده و یک سر مستطیل شکل. این زن در واقع یک روبات مشاور املاک است. می توانید با آن سوال و جواب داشته باشید و در صورت توافق بر سر یک مِلک آن گاه یک آدم راهنمایتان می نماید.

موسسه زن پلیس سه سال است که با ربات های زنی که در معاملات املاک به کار گرفته، فعالیت می نماید و در این زمینه می گوید: دوران سنتی مشاوره املاک، قلم و کاغذ و فشردن دست و رو در رو شدن گذشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1040

به "ربات هایی که خانه می فروشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربات هایی که خانه می فروشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید