ریکاردو ساپینتو در یک قدمی نیمکت استقلال

به گزارش دنیای راه راه، توافقات اولیه میان ریکاردو ساپینتو پرتغالی و باشگاه استقلال به دست آمده و به احتمال فراوان این سرمربی راهنمایی آبی پوشان را در لیگ بیست و دوم برعهده خواهد گرفت.

ریکاردو ساپینتو در یک قدمی نیمکت استقلال

قهرمانی استقلال در لیگ برتر با یک اتفاق ناخوشایند برای استقلال همراه بود و فرهاد مجیدی در تصمیم عجیب تصمیم به جدایی گرفت تا مربیگری خود را در آن سوی مرز های خلیج فارس ادامه دهد.

مدیران استقلال برای جانشینی فرهاد مجیدی در پی جواد نکونام رفتند، سرمربی فولاد خوزستان که رابطه خوبی با آجورلو داشت، تقریبا حضور او بر روی نیمکت آبی پوشان حتمی شده بود که هشتگ های طرفداران استقلال سرنوشت نیمکت آبی پوشان را تغییر داد. او که فشار های طرفداران را روی شانه های خود احساس می کرد تصمیم به ماندن در اهواز گرفت تا شوک بزرگی به استقلال وارد گردد.

طرفداران استقلال که مخالف گزینه های ایرانی بودند به نام هایی همانند رضا عنایتی پاسخ منفی دادند تا مدیران این تیم مجاب شوند فقط نیمکت تیمشان را به مربی اروپایی بسپارند.

آلکس نوری مربی ایرانی آلمانی گزینه تازه استقلال بود، اما باشگاه استقلال تهران مذاکره با این مربی را به علت مبلغ پیشنهادی متوقف کرد. مبلغی که با رزومه کاری و موفقیت های شغلی وی همخوانی نداشت. این مربی برای خود و دستیارانش پیشنهاد یک میلیون دلاری مطرح و شرط نموده بود که 50 درصد آن در ابتدای قرارداد پرداخت گردد.

مذاکرات با چند گزینه خارجی دیگر ادامه داشت تا اینکه ریکاردو ساپینتو در 48 ساعت گذشته پای میز مذاکره با مدیران استقلال نشست.

طرفین در روز های گذشته مذاکرات فشرده ای با یکدیگر داشتند و در نهایت این مرد پرتغالی با استقلال به توافق اولیه رسید پاسخ مثبت داد تا به احتمال فراوان در لیگ بیست و دوم به صورت رسمی جانشین فرهاد مجیدی گردد.

گفته می گردد به زودی قرارداد رسمی میان باشگاه استقلال و ساپینتو امضا می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1821

به "ریکاردو ساپینتو در یک قدمی نیمکت استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریکاردو ساپینتو در یک قدمی نیمکت استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید