عذرخواهی دروازه بان پرسپولیس از مهاجم نساجی بابت حرکت جنجالی

به گزارش دنیای راه راه، مهرداد بایرامی مهاجم نساجی مازندران درباره تقابل با پرسپولیس تهران و تساوی با این تیم صحبت کرد. او در مورد کسب تساوی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: همه دیدند که ما بازی خوبی مقابل پرسپولیس، که به تازگی از فینال لیگ قهرمانان آسیا برگشته بود، انجام دادیم و اگر در دقایق پایانی به خاطر فشار بالای تیم حریف گل نمی خوردیم الان برنده بازی بودیم در حالی که شاید خیلی ها پرسپولیس را به خاطر قدرتمند بودنش از پیش برنده این ملاقات می دانستند در حالی که ثابت کردیم اینگونه نیست و تیم نساجی پتانسیل بالایی دارد.

عذرخواهی دروازه بان پرسپولیس از مهاجم نساجی بابت حرکت جنجالی

مهاجم تیم قائمشهری در مورد شرایط نامناسب زمین در روز بازی و آب گرفتگی آن ادامه داد: واقعا کار برای هر دو تیم سخت شده بود و ما هم به چنین شرایطی عادت نداشتیم، ولی کاری نمی شد کرد. به هرحال باید بازی انجام می شد گرچه این قضیه از کیفیت بازی کاسته بود و ممکن است چنین مسئله ای در هر جای جهان پیش بیاید.

بایرامی که در اواخر بازی با مصدومیت روبرو شد و حامد لک در یک حرکت عجیب پایش را گرفت و به بیرون از زمین برد، در این خصوص شرح داد: من با حامد لک در تراکتور هم تیمی بودم و او از دوستان خوب من محسوب می گردد. در اواخر بازی ساق پای من گرفت و به حامد گفتم بیا کمکم کن و او هم من را به بیرون از زمین کشید که واقعا حرکتش در آن لحظه درست نبود و ناراحت شدم، ولی حامد بعد از بازی بابت حرکتش عذرخواهی کرد.

بایرامی درباره ملاقات پیش روی نساجی مازندران با فولاد خوزستان اضافه نمود: فولاد یکی از مدعیان لیگ برتر است و آقای نکونام و شاگردانش واقعا خوب کار کردند و خودم سابقه حضور در این تیم را دارم، ولی ما هم برای جبران ناکامی های سه هفته اخیر به زمین می رویم و می خواهیم با دست پر از اهواز برگردیم.

برنا

منبع: فرارو
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1496

به "عذرخواهی دروازه بان پرسپولیس از مهاجم نساجی بابت حرکت جنجالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی دروازه بان پرسپولیس از مهاجم نساجی بابت حرکت جنجالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید