زیرساخت های گردشگری زنجان نیازمند سرمایه گذاری است

به گزارش دنیای راه راه، شهردار زنجان با تاکید بر اینکه جشنواره غذای اکو-جاده ابریشم سبب احساس احتیاج در بسیاری از زیرساختهای گردشگری زنجان است گفت: زیرساخت های گردشگری زنجان احتیاجمند سرمایه گذاری است.

زیرساخت های گردشگری زنجان نیازمند سرمایه گذاری است

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از زنجان، حبیب یگانه شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جشنواره آش برگزار شده در زنجان گفت: اطلاع رسانی خوبی در خصوص جشنواره آش توسط اصحاب رسانه و صدا و سیمای مرکز زنجان انجام شد.

وی با بیان اینکه جشنواره آش هم به لحاظ محتوا و هم به لحاظ کیفیت برگزاری کار ارزشمندی بود اضافه کرد: جشنواره آش تنها مسابقه پخت آش نبود بلکه مسابقه مهربانی ها، دوستی ها و آشنایی با فرهنگ و سنت ها بود.

شهردار زنجان با اشاره به برگزاری شبهای فرهنگی اعلام کرد: هنرها و صنایع دستی کل 31 استان در شهر زنجان عرضه شد که خود هنرمندان استان زنجان نیز این فرصت را پیدا کردند تا با سایر استانها در حوزه صنایع دستی رقابت نمایند.

وی با اشاره اینکه محیطی که ما در محدوده گاوازنگ داریم کمتر در کشور وجود دارد ابراز کرد: همکاران ما سعی کردند از نظر زیباسازی محیط را آماده نمایند که جای تقدیر و تشکر دارد.

یگانه با بیان اینکه رکورد 120 هزار شرکت نماینده در جشنواره آش شکسته شد گفت: این میزان شرکت نماینده نشان از استقبال و اقبال عمومی برای این گونه جشنواره ها است.

وی با اشاره به جشنواره غذای اکو-جاده ابریشم اظهار داشت: دومین دوره غذای کشورهای عضو اکو برگزار خواهد شد که در ادامه جشنواره آش بوده و تقریبا اهداف مشابهی را دنبال می نماید.

شهردار زنجان با ابراز باید از هر رویدادی به اندازه خودش انتظار داشته باشیم گفت: این انتظار که زنجان فقط با برگزاری جشنواره آش به قطب مالی تبدیل گردد غیرممکن است.

وی اعلام کرد: ما در بحث توسعه پایدار شهری توسعه های همه جانبه را در نظر می گیریم، یعنی توسعه باید حاوی تمامی ابعاد به لحظ گردشگری، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، وجود زیرساختها و سایر حوزه ها باشد.

یگانه با اشاره به شرایط هتلهای شهری زنجان اظهار داشت: اینکه هتلهای ما در شهر زنجان ظرفیتی کمتر 2000 نفر یعنی کمتر از اقامتگاه هایمان را دارند مسئله ای است که باید با برگزاری چنین جشنواره هایی این احتیاج احساس گردد تا سرمایه گذاران ما به سمت توسعه زیرساختهای گردشگری سوق پیدا نمایند.

وی با اشاره به حضور 14 کشور و 6 سفیر در جشنواره غذای کشورهای عضو اکو-جاده ابریشم گفت: این حضور ظرفیت بزرگی را ایجاد می نماید ما در دومین دوره برگزاری جشنواره هستیم و به طور یقین در سالهای بعد بسیار پررونق تر از این خواهد بود.

شهردار زنجان با تاکید بر اینکه این جشنواره سبب احساس احتیاج در بسیاری از زیرساختهای گردشگری در استان خواهد شد ابراز کرد: امیدواریم با برنامه ریزیها و هماهنگی های اجرا شده نسبت به سرمایه گذاری در بخش گردشگری به اندازه کافی اقداماتی انجام گردد.

وی با بیان اینکه هم زمان با جشنواره غذای کشورهای اکو جشنواره غذای سنتی و جغور بغور را در کارخانه کبریت داریم اضافه کرد: به لحاظ نمود پیدا کردن حضور شرکت نمایندگان پرچمهای 14 کشور در نقاط مختلف شهر نصب می گردد.

به گزارش خبرنگاران جشنواره کشورهای عضو اکو-جاده ابریشم از پنجم تا هشتم مهرماه در زنجان برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 378

به "زیرساخت های گردشگری زنجان نیازمند سرمایه گذاری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های گردشگری زنجان نیازمند سرمایه گذاری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید