سازمان هواپیمایی کشوری دستور محدودیت پرواز های کیش را صادر کرد

به گزارش دنیای راه راه، پیرو تصمیم شورای عالی سلامت کیش و نامه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به معاون وزیر راه و شهرسازی، ضمن موافقت با محدود شدن پرواز های این جزیره، دستور منع فروش تور و بلیط صادر شد.

سازمان هواپیمایی کشوری دستور محدودیت پرواز های کیش را صادر کرد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، جهت آگاهی و دستور نظارت بر نحوه انجام پروازها و هماهنگی با شرکت های هواپیمایی که قبلا از فرودگاه آن جزیره اسلات پرواز اخذ کرده و فروش مسافر انجام می داده اند ، طی نامه ای به وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشور، برای محدود کردن این پروازها درخواست شد.

متن این نامه بدین توضیح است:

جناب آقای مهندس علی عابدزاده

معاون محترم وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشور

با سلام و احترام

با عنایت نظر به شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور و با توجه به سیاست های سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر محدودسازی جزیره کیش به منظور مدیریت و کنترل این بیماری و همچنین با عنایت به مصوبات جلسه کارگروه تخصصی بندر و فرودگاه شورای عالی سلامت کیش، موارد ذیل را به استحضار می رساند:

1. مقرر گشت از روز دوشنبه مورخ 1398/12/19 ، پروازهای ورودی با محدودیت در تعداد پرواز در روز، از مبدا فرودگاه های تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، بندرعباس، و در صورت لزوم با نظر کارگروه مربوطه از سایر شهرها صرفا جهت امور ضروری، برقرار باشد.

2. این پروازها با موضوع شرکت هواپیمایی کیش انجام خواهد شد.

3. جهت خروج ضروری کیشوندان، برنامه ریزی های آینده صورت خواهد پذیرفت.

لذا خواهشمند است دستور فرمائید اقدامات لازم در مورد اجرایی شدن موارد مذکور صورت پذیرد؛ قبلا از حسن نظر حضرتعالی قدردانی می نماییم.

غلامحسین مظفری

پیرو این نامه، ضمن موافقت سازمان هواپیمایی کشور با درخواست سازمان منطقه آزاد کیش، دستورات لازم صادر و به مدیران عامل شرکت های هواپیمایی داخلی جهت آگاهی و همکاری با سازمان منطقه آزاد کیش بر اساس نامه فوق الذکر و اطلاعیه های صادره توسط آن سازمان، دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی جهت آگاهی و اقدام لازم، و همچنین رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری جهت آگاهی و اقدام لازم ابلاغ شد.

متن این نامه نیز به توضیح ذیل است:

سرکار خانم شرفبافی

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر

موضوع: محدودیت پروازهای جزیره کیش

سلام علیکم. با احترام، نظر به اعلام ریاست محترم هیئت مدیرهو مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش طی نامه شماره 98/210015149 مورخ 98/12/15 مبنی بر محدودسازی جزیره کیش به منظور مدیریت و کنترل ناشی از شیوع ویروس کرونا و انجام پروازهای محدود از روز دوشنبه مورخ 98/12/19 توسط آن شرکت صرفا جهت امور ضروری، مقتضی است دستور فرمائید از هرگونه فروش گروهی و تور به مقصد آن جزیره خودداری کرده و بلیط ها صرفا برای کیشوندان و کارکنان و خانواده های دستگاه های ارائه دهنده خدمات دولتی در کیش محدود شود و آمار پروازها به تفکیک هر پرواز و به صورت روزانه برای این سازمان ارسال شود.

علی عابدزاده

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 561

به "سازمان هواپیمایی کشوری دستور محدودیت پرواز های کیش را صادر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان هواپیمایی کشوری دستور محدودیت پرواز های کیش را صادر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید