سامسونگ از نمایشگرهای گیمینگ QLED فوق منحنی با کارایی بالا رونمایی کرد

به گزارش دنیای راه راه، در حالی که تلویزیون های خمیده از رونق افتاده و دیگر در بازار با استقبال روبرو نیستند و حتی شرکت ها هم مدل های جدید کمتری عرضه کردند؛ مانیتورهای خمیده هنوز جریان اصلی بازار هستند و طرفداران خاص خود را دارند.

سامسونگ از نمایشگرهای گیمینگ QLED فوق منحنی با کارایی بالا رونمایی کرد

سامسونگ (مخترع اولین تلویزیون خمیده) هم برای سال جدید میلادی، نسل جدیدی از نمایشگرهای گیمینگ را معرفی کرد. مانیتورهایی که کاملا با فناوری جدید و ویژگی های هیجان انگیز عرضه می شوند.

غول کره ای برای نمایشگاه CES می خواهد از دو مانیتور Odyssey G9 و Odyssey G7 جدید خود رونمایی کند. این نمایشگرها کاملا منحنی و در سطح 1000R هستند. این خمیدگی کامل را می شود در تصاویر منتشر شده از این نمایشگرها مشاهده کرد.

سامسونگ می گوید این مانیتورها یک تصویر کاملا طبیعی در مقابل دیدگان شما قرار می دهند و برای کاربران گیمینگ ایده آل خواهند بود.

مانیتور G9 در اندازه 49 اینچی است و گفته می شود اولین نمایشگر Dual Quad High-Definition (رزولوشن 5120 در 1440 پیکسل) با نرخ رفرش 240 هرتز در دنیا است. زمان پاسخ گویی این مانیتور پرچم دار 1 میلی ثانیه با نسبت 32:9 است.

نسبت روشنایی مانیتور جدید سامسونگ 1000 نیت با فناوری کوانتوم دات QLED است. این فناوری ها در کنار یکدیگر باعث می شود رنگ های عمیق تر و گسترده تری نمایش داده شود و روشنایی بالایی برای پشتیبانی از بازی های ویدیویی بسیار پویا در دسترس قرار بگیرد.

خبرنگارانی که از نزدیک مانیتورهای G9 و G7 سامسونگ را مشاهده کردند؛ از تصاویر این نمایشگرها تعریف کرده و می گویند از تصاویر آن بسیار جذاب تر هستند.

مانیتور دوم فوق منحنی جدید سامسونگ به نام G7 در دو اندازه 32 و 28 اینچ با نسبت تصویر 16:9 و رزولوشن QHD (دقت پیکسل 2560 در 1440) عرضه می شود. میزان روشنایی این مانیتور گیمینگ هم 600 نیت مبتنی بر HDR روی پنل های QLED است.

بدنه پشتی مانیتورهای Q7 مسئله ای و در نوارهای کناری و حاشیه ها با نورپردازی های خاص سامسونگ همراه است که زیبایی آن را دو چندان می کند. نرخ رفرش پنل این نمایشگرها هم 240 هرتز و زمان پاسخ 1 میلی ثانیه با فناوری های FreeSync 2 و G-Sync (البته G9 هم دارای این فناوری ها) است. تفاوت این دو مانیتور به جز اندازه، در پشتیبانی از فرمت HDR است.

سامسونگ در این مانیتورها از پنل های VA استفاده کرده است که از کنتراست بالاتری در مقایسه با پنل های IPS بهره می برند. مانیتور G9 با قیمت 1.300 دلار وارد بازار خواهد شد

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 393

به "سامسونگ از نمایشگرهای گیمینگ QLED فوق منحنی با کارایی بالا رونمایی کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "سامسونگ از نمایشگرهای گیمینگ QLED فوق منحنی با کارایی بالا رونمایی کرد" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ از نمایشگرهای گیمینگ QLED فوق منحنی با کارایی بالا رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید