عکس لو رفته از سحرقریشی قبل از بازیگر شدن ، طلاق از شوهر اول !

به گزارش دنیای راه راه، به گزارش پاتوق آنلاین : ویدئوی کوتاهی که سحر قریشی شب گذشته در اینستاگرام خود منتشر کرد.

عکس لو رفته از سحرقریشی قبل از بازیگر شدن ، طلاق از شوهر اول !

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است که در سال های اخیر به ایفای نقش در خیلی از فیلم ها و سریال ها پرداخته است. معروفیت سحر قریشی با بازی در سریال دلنوازان زیاد شد. حواشی زیادی در زندگی شخصی سحر قریشی وجود دارد. سحر قریشی در فیلم سینمایی گشت 2 بازی نموده است. سحر قریشی شب گذشته ویدیویی در اینستاگرامش منتشر کرد.

از کودکی تا خانواده و شروع بازیگری سحر قریشی

سحر قریشی در ششمین روز از دی ماه سال 1366 در تهران به دنیا آمد. او بازیگر سینما و تلویزیون است و بازیگری را با فیلم سینمایی لج و لج بازی شروع کرد. سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است هوادار دو آتیشه استقلال است.

تغییر نگاه خانواده و دیگران به سحر قریشی

باید بگویم که نه تنها نگاه اعضای خانواده، بلکه نگاه همه نسبت به من تغییر نموده و توقعشان از من خیلی بالا رفته است؛ حتی در انتخاب نقش ها و کارهایی که بازی می کنم خیلی مرا نقد می نمایند و چون شخصیت واقعی ام می شناسند زمانی که خبر حاشیه ای از من منتشر می گردد چه در کار چه خارج از آن، واقعا مرا نقد می نمایند؛ مثلا اینکه چرا فلان فیلم را بازی کردی که این بازخورد منفی را داشته باشد و برایت حاشیه سازی گردد و البته در خصوص کارهای خوب هم تشویق می نمایند ولی بیشتر در خصوص بدها صحبت می نمایند.

امروز وقتی با خانواده ام بیرون می روم، مادرم دیگر نسبت به علاقه و واکنش مردم عادی رفتار می نماید ولی گاهی اوقات خیلی کلافه و خسته می گردد؛ مثلا زمانی که برای صرف شام به رستوران می رویم، آنقدر که من از جایم بلند می شوم تا با مردم عکس بیندازم یا جواب سلام و احوالپرسی آنها را بدهم، خانواده ام کلافه می گردد؛ به همین دلیل ترجیحا زیاد با من بیرون نمی آیند یا مثلا زیاد نمی توانم به خانه اقوام بروم و معمولا تلفنی با آنها در ارتباط هستم. این قضیه برای خانواده خودم حل شده است ولی همچنان برای خاله و عمو و دایی و. . . جای سوال دارد.

منبع: رکنا
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1711

به "عکس لو رفته از سحرقریشی قبل از بازیگر شدن ، طلاق از شوهر اول !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس لو رفته از سحرقریشی قبل از بازیگر شدن ، طلاق از شوهر اول !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید