7 عکس از 7 نوع آرایش زهره فکورصبور ، یک پیغام انسانی

به گزارش دنیای راه راه، خبرنگاران: زهره فکور شکیبا در مصاحبه ای جملات انگیزشی را گفت که توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد.

7 عکس از 7 نوع آرایش زهره فکورصبور ، یک پیغام انسانی

زهره فکور شکیبا در سریال های ریحانه و دردسرهای بزرگ نقش تاثیرگذاری را بازی کرد. زهره فکور شکیبا بازیگر کشورمان متولد سال 1357 است. زهره فکور شکیبا فرزند آخر خانواده است. زهره فکور شکیبا مدتی است در جهانی بازیگری کمرنگ شدخ است. زهره فکور شکیبا جملات انگیزشی ای گفت.

علاقه زهره فکورشکیبا به عمل زیبایی

زهره فکور شکیبا ظاهرا علاقه بسیار زیادی به مطب های عمل زیبایی و سالن های آرایشی دارد زیرا هر چند روز یک بار کاری تازه بر روی خودش پیاده نموده و درجا هم تصاویرش را در اینستاگرام منتشر می نماید. فکورشکیبا به تازگی عکس هایی از خود با ناخن های تازه کاشتش به اشتراک گذاشته و به صورت زیرپوستی و محبت آمیز تبلیغش نموده است که در ادامه مشاهده می کنید.

بیوگرافی زهره فکورشکیبا

زهره فکور متولد سال 1357 در شهر تهران است پدرو اصالتا کرمانشاهی و مادرش متولد سمنان است زهره فکور در یک خانواده 7 نفره به جهان آمد و فعالیت حرفه ای خود را در سینما و تلویزیون از سال 77 شروع کرد او در دهه 70 دوره پرکاری از سینما و تلویزیون را پشت سر گذاشت و توانست در سال 96 فعالیت مدلینگ و تبلیغات محصولات شرکت ها هم وارد گردد از جمله سریال های پرطرفدارترین این بازیگر می توان به کارآگاهان، سریال دلنوازان و دردسرهای بزرگ اشاره نمود.

منبع: رکنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1523

به "7 عکس از 7 نوع آرایش زهره فکورصبور ، یک پیغام انسانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 عکس از 7 نوع آرایش زهره فکورصبور ، یک پیغام انسانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید