شباهت حیرت آور خانم بازیگر ایرانی به مایکل جکسون !

به گزارش دنیای راه راه، عکسی از بازیگر زن ایرانی در کنار مایکل جکسون به اشتراک گذاشته شد که حاکی از شباهت این دو هنرمند به هم است.

شباهت حیرت آور خانم بازیگر ایرانی به مایکل جکسون !

سارا خوئینی ها یا سارا وثوقی متولد 3 خرداد 1353 در تهران میباشد. سارا خوئینی ها توانمند عرصه هنر به همراه یک خواهر و سه برادر سومین فرزند خانواده محسوب می شود.سارا خوئینی ها که با نام مستعار سارا وثوقی نیز بازی کرده است. سارا خوئینی ها فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. زندگی مشترک سارا خوئینی ها با چنگیز وثوقی کمتر از دو سال به طول انجامید و منجر به جدایی شد.

بیوگرافی سارا خوئینی ها

نام دیگر سارا خوئینی ها، سارا وثوقی است. سارا خوئینی ها هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.سارا خوئینی ها متولد 1353 است.

دزدان با شکستن شیشه خودروی ساراخوئینی ها وسایل او را سرقت کردند.حالا خانم بازیگر از دزد درخواست کرده شناسنامه و کارت ملی اش را برگرداند.

سارا خوئینی ها با انتشار عکسی از خودروی خود که دزدان شیشه آن را شکسته و اموال خانم بازیگر را سرقت کرده بودند منتشر کرد واینطور نوشت:

خیلی شوکه شدم وقتی رسیدم کنار ماشینم و این صحنه رو دیدم !

یه کیف پر از مدارک مهم داخل ماشین داشتم که اونم دزدیده شده بود. اما نمیخوام سفارش کنم که این روزا مواظب باشین چون حتما همه میبینیم و میشنویم که دزدی و خفت گیری و …خیلی زیاد شده

میخوام بگم اقایون مسئول یکم فکر کنید ببینید چرا انقدر آدم ها به دزدی رو آوردن ؟!؟

هرچقدر هم که این رفتارها توجیه ناپذیر باشن اما فشار مالی از یه حدی که بگذره ممکنه بعضی ها خیلی کارها بکنند پس قضاوت نکنیم !

بعد میخوام بگم تو روزهایی که فیلم ها و عکس های مردم اصفهان رو میدیدم و قلبم از درد مچاله شده بود ،بچه های کلانتری 102 پاسداران هم برخورد خیلی خوبی باهام داشتن هم کیف مدارکم رو برام پیدا کردن !

ازشون خیلی متشکرم و میخوام بگم در هر جایگاه و سمتی ،در هر شغلی که هستیم

وجدان و شرافت که داشته باشیم

برای خدمت کردن قدم برمیداریم و همراه هم میشیم نه مقابل هم !

میخوام بگم همیشه آدم های شریف و درست کار هم پیدا میشن فقط کاش بیشتر باشن کاش بیشتر بشیم ….کاش

پ ن : اقای دزد لطفا شناسنامه و کارت ملی بنده رو هم به دستم برسون

منبع: رکنا
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1720

به "شباهت حیرت آور خانم بازیگر ایرانی به مایکل جکسون !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شباهت حیرت آور خانم بازیگر ایرانی به مایکل جکسون !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید