فراری لاکچری می گردد، عکس

به گزارش دنیای راه راه، پدال نوشت: کارلکس دیزاین محصول تمام اسپرت فراری را به شاسی بلندی لوکس با طرح دو رنگ و رینگ اختصاصی تبدیل نموده است.

فراری لاکچری می گردد، عکس

فراری پورسانگوئه نخستین محصول شاسی بلند و چهار در تاریخ فراری به شمار می رود که در ماه سپتامبر سال 2022 رونمایی شد. با آغاز تحویل این خودرو به دست مشتریان، شرکت های تیونیگ آغاز به ایحاد تغییرات در محصول زیبای فراری نموده اند. مجموعه کارلکس دیزاین نیز یکی از همین شرکت ها محسوب می گردد که پکیجی زیبا و فوق لوکس برای اجزای داخلی و بدنه بیرونی پورسانگوئه ارائه نموده است. چشمگیرترین ویژگی پکیج کارلکس دیزاین، طرح بدنه دو رنگ تازه این خودرو محسوب می گردد که در نوع خود، اولین به شمار می رود.

کارلکس دیزاین بخش بالایی بدنه پورسانگوئه را به رنگ سبز مسابقه ای مزین و سپس برای ایجاد حس لوکس، پایین تنه این اسب ورزشکار را با نقره ای برس خورده مخصوص رنگ آمیزی نموده است. رنگ سبز بالایی از کاپوت آغاز می گردد و در امتداد خط شانه، تمام سقف خودرو را تا بخش نیمچه اسپویلر عقب پوشش می دهد. این تیونر طرح دو رنگ را درون کابین هم وارد نموده تا با بدنه بیرونی هماهنگی و هارمونی بی نظیری ایجاد کند؛ با این تفاوت که رنگ سفید صدفی با نقره ای جایگزین شده است. پوشش درونی درها، داشبورد و قسمتهای زیرین صندلی ها هم میزبان رنگ سبز شده اند که با یکپارچگی کامل با کنسول میانی خودنمایی می نمایند.

بخش پایانی اثر هنری کارلکس نیز به رینگ های پورسانگوئه ختم می گردد که به جای نمونه های متداول در خودروهای اسپرت، از رینگ های ریزپره 23 اینچی استفاده نموده است. این چرخ ها هم مانند سایر بخش های خودرو از رنگ بندی دوگانه به همراه سبز مخصوص استفاده نموده اند.

موتور پورسانگوئه تغییر نیافته و همچنان همان واحد 6.5 لیتری تنفس طبیعی V12 فراری در قلب این خودرو جاخوش نموده و به لطف فناوری سازنده، 715 اسب بخار قدرت و 708 نیوتن متر گشتاور فراوری می نماید. خودروساز ایتالیایی مدعی شده که پورسانگوئه برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت تنها به 3.3 ثانیه زمان احتیاج دارد و انتها می تواند به سرعت 307 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. قدرت موتور فراری ازطریق یک جعبه دنده 8 سرعتی دو کلاچه به هر چهارچرخ پورسانگوئه فرستاده می گردد؛ البته خودروساز برای کاربران خود امکان استفاده از خودرو در حالت دیفرانسیل عقب را نیز تعبیه نموده است که با توجه به دنده و سرعت خودرو دردسترس قرار می گیرد.

بسیاری فراوری یک فراری چهاردر، آن هم به شکل یک شاسی بلند را کاری نادرست می دانستند اما استقبال مشتریان از زمان معرفی، بهتر از انتظارات سازنده بوده است. فراری اوایل ماه جاری میلادی اعلام نمود که سفارش های شاسی بلند تازه اش، کارخانه را تا سال 2025 مشغول خواهد نمود؛ سپس لیست پیش ثبت نام برای خرید پورسانگوئه را دوباره بازگشایی کرد. این لیست پیشتر به علت تقاضای بسیار زیاد مشتریان و به منظور کنترل این موج خرید، بسته شده بود.

مشخصا هر چه بیشتر از زمان معرفی این خودرو می گذرد، تیونرهای بیشتر به سراغ آن خواهند رفت تا بتوانند یکی از به روزترین و موردتوجه ترین خودروهای صنعت را به شکلی متعالی تر عرضه نمایند. مجموعه کارلکس دیزاین پکیج منحصربه فردش را با قیمت 66,618 دلار به فروش می رساند. خوشبختانه تیونر نامبرده به خریداران و علاقه مندان اجازه داده تا درصورت تمایل هر یک از بخش هایی چون رنگ بدنه به قیمت 17,873 دلار، طراحی داخلی به قیمت 38,996 دلار و رینگ های آن به قیمت 12,998 دلار را به صورت جداگانه خریداری نمایند. نظر شما درباره خودروی پر سروصدای فراری چیست؟ بازآفرینی کارلکس را چگونه ارزیابی می کنید؟

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 خرداد 1402 بروزرسانی: 4 خرداد 1402 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1973

به "فراری لاکچری می گردد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراری لاکچری می گردد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید