فردا پلاک فرد سروده حسین تولایی منتشر شد

به گزارش دنیای راه راه، به گزارش خبرنگاران (ایبنا)؛ این کتاب که برای گروه سنی 12 سال به بالا (نونهال) مناسب است به مسائل و مسائل شهری، اجتماعی و زیست محیطی شهر تهران پرداخته شده است.

فردا پلاک فرد سروده حسین تولایی منتشر شد

تولایی، این کتاب را به شهر تهران تقدیم نموده و در مقدمه آن آورده است: تهران، شهری که سرفه می نماید/ خسته است/ اما هنوز درخت و پرنده دارد.

کتاب فردا پلاک فرد دربردارنده 15 قطعه شعر شامل: مهمانی کوچک، سوغات، فردا پلاک فرد، تعارف، یک اتفاق روشن، دل خوشی، روزهای کوچه ای، دیدار، کوله پارکی، دنیای کوچک من، پاییز، زمستانی، رعایت ادب، ناگهان و نشانی روز است.

در شعر رعایت ادب این کتاب می خوانیم:

آن درخت گفت:/ وقتی ما نهال بودیم/ جرئت نمی کردیم شاخه هامان را/ جلوی درختان دراز کنیم!/ این درخت گفت:/ اما امروز گل ها و بوته ها/ از دیوار راست می روند بالا!/ درخت ها خیره شدند/ به دیوار آن سوی بزرگراه؛/ به باغچه عمودی.

کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان این کتاب را در 24 صفحه رنگی با قطع خشتی و با شمارگان 2 هزار و 500 نسخه منتشر نموده است.

علاقه مندان می توانند کتاب شعر فردا پلاک فرد را با قیمت 22 هزار تومان از فروشگاه های کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در سراسر کشور و بعلاوه پایگاه فروش محصولات کانون به نشانی digikanoon.ir خریداری نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 14 اسفند 1401 بروزرسانی: 14 اسفند 1401 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1941

به "فردا پلاک فرد سروده حسین تولایی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا پلاک فرد سروده حسین تولایی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید