فعالیت کلیه معادن شن و ماسه تهران ممنوع شد!

به گزارش دنیای راه راه، با توجه به وقوع پدیده گرد و غبار تهران در جلسه اضطراری مدیریت بحران استان تهران تصویب شد که فعالیت کلیه معادن شن وماسه از امروز تا پنجشنبه (7 تا 9 شهریورماه) ممنوع گردد.

فعالیت کلیه معادن شن و ماسه تهران ممنوع شد!

دومین جلسه مدیریت شرایط اضطرار وقوع پدیده گرد وغبار، ظهر امروز (7 شهریور) در سالن جلسات اداره کل مدیریت بحران برگزار گردید. با توجه به ابلاغ شیوه نامه مدیریت شرایط اضطرار وقوع پدیده گرد و غبار و بر اساس صدور هشدار سطح زرد اداره کل هواشناسی استان تهران مبنی بر خیزش گردو غبار و نفوذ توده گرد وخاک در روزهای 7 و 8 شهریور، جلسه مذکور تشکیل و پس از بحث و آنالیز، موارد زیر برای اجرا در کلیه شهرستان های استان تهران به جز فیروز کوه و دماوند به تصویب رسید.

بر اساس تصمیمات این نشست مقرر شد با توجه به اینکه بر اساس اعلام هواشناسی استان، از بعد از ظهر روز سه شنبه (7 شهریور) تا صبح پنجشنبه (9 شهریور) احتمال وزش باد شدید و ورود گرد و غبار از استان های همجوار به استان تهران وجود دارد که منجر به کاهش کیفیت هوا می گردد، کلیه دستگاه های عضو کارگروه باید نسبت به انجام وظایف و تکالیف پیش بینی شده در شیوه نامه مدیریت گرد و غبار اقدام نمایند.

هشدار صادر شد/ تشدید بارش در 5 استان

بنا بر مصوبات این نشست، فعالیت کلیه معادن شن وماسه طی بازه زمانی ذکر شده ممنوع خواهد بود بعلاوه کلیه فعالیت های ساختمانی و راهسازی که منجر به آلودگی هوا می گردد، در بازه زمانی یاد شده ممنوع است.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران مقرر شد کلیه دستگاه های عضو کارگروه پس از سه روز نسبت به ارسال گزارش اقدامات به همراه مستندات بر اساس کاربرگ های تدوین شده در شیوه نامه فوق الذکر به اداره کل مدیریت بحران استانداری و دبیرخانه اداره کل حفاظت محیط زیست اقدام نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 7 شهریور 1402 بروزرسانی: 7 شهریور 1402 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 2010

به "فعالیت کلیه معادن شن و ماسه تهران ممنوع شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت کلیه معادن شن و ماسه تهران ممنوع شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید