فعالیت 6 مرکز معاینه فنی مرکز در روز عید غدیر خم

به گزارش دنیای راه راه، براساس اطلاعیه ستاد معاینه فنی شهر تهران این مراکز از ساعت هفت تا 14 آماده خدمت رسانی هستند و شهروندان می توانند برای مدیریت زمان و به حداقل رساندن معطلی با استفاده از سیستم نوبت دهی اینترنتی با مشخص وقت قبلی به مرکز مورد نظر مراجعه نمایند. این سامانه در حال حاضر به وسیله سامانه تهران من در دسترس است.

فعالیت 6 مرکز معاینه فنی مرکز در روز عید غدیر خم

به گزارش ایرنا، بعلاوه به زودی پذیرش در تعدادی از مراکز معاینه فنی که متعاقبا پیش از اجرا به وسیله رسانه ها و پیامک اطلاع رسانی می گردد، تنها به وسیله نوبت دهی و مراجعه با معین وقت قبلی امکان پذیر خواهد بود.

هم اکنون ظرفیت ایجاد شده برای پذیرش به وسیله نوبت دهی اینترنتی در مراکز معاینه فنی شهر تهران برای هزار دستگاه خودرو بوده که اندازه آن براساس تقاضا قابل تغییر است.

براساس قانون وسایل نقلیه شخصی و دولتی از زمان فراوری به مدت چهار سال از انجام معاینه فنی معاف هستند؛ لذا در حال حاضر وسایل نقلیه شخصی و دولتی فراوری تیر 1397 و ماقبل مشمول معاینه فنی بوده و باید برای اخذ معاینه فنی خودروی خود اقدام نمایند. مطابق قانون معاینه فنی برای تمامی وسایل نقلیه الزامی است و موتورسیکلت ها نیز مشمول این قانون است.

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1828

به "فعالیت 6 مرکز معاینه فنی مرکز در روز عید غدیر خم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 6 مرکز معاینه فنی مرکز در روز عید غدیر خم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید