قریشی: ذوب آهن باید در فصل آینده جبران کند

به گزارش دنیای راه راه، مدافع تیم فوتبال ذوب آهن گفت: باید نتایج فصل گذشته را در لیگ بیست ویکم جبران کنیم تا طرفداران شاد شوند.

قریشی: ذوب آهن باید در فصل آینده جبران کند

محمد قریشی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به تمدید قراردادش با باشگاه ذوب آهن گفت: بازیکن آزاد بودم ولی در فهرست آقای تارتار قرار داشتم و بعد از مذاکراتی که با باشگاه انجام دادم قراردادم تمدید شد. خرسندم که باز هم در خدمت ذوب آهن خواهم بود و امیدوارم این تیم ریشه دار و قدیمی در لیگ سال بعد نتایج خوبی بگیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا ذوب آهن در فصل گذشته نتایج خوبی نگرفت، گفت: دوست ندارم حرفی بزنم که برخی ها تصور نمایند دنبال توجیه هستم. در برخی از بازی ها از لحاظ فنی مشکل داشتیم ولی مسئله مهم برای ذوب آهن بدشانسی عظیم بود. در خیلی از مسابقات مستحق برد بودیم و با وجود فوتبال خوبی که انجام می دادیم نتیجه نمی گرفتیم. اشتباهات داوری هم به ما ضربه زد و اگر در هفته های ابتدایی آن اشتباهات رخ نمی داد مطمئنا تیم ما فرایند خوبی می گرفت و خودش را در بین تیم های بالانشین نشان می داد. با این حال خدا را شکر می کنیم که در لیگ برتر ماندیم ولی باید بدانیم که فصل آینده ماموریت سختی داریم.

قریشی یادآور شد: فصل گذشته نتایج خوبی نگرفتیم و نباید از عملکرد خودمان راضی باشیم. باید در فصل آینده تحت هر شرایطی دنبال جبران باشیم چون در شأن ذوب آهن نیست که در لیگ برتر در پایین جدول قرار بگیرد. باید فصل بعد نتایج فصل قبل را جبران کنیم تا طرفداران خرسند شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1503

به "قریشی: ذوب آهن باید در فصل آینده جبران کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قریشی: ذوب آهن باید در فصل آینده جبران کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید