قصد ازدواج داشت، کشتمش

به گزارش دنیای راه راه، گزارش پزشکی قانونی کافی بود تا راز قتل بعد از چند ماه فاش گردد و دختر جوان که تصور می شد بر اثر مصرف موادمخدر اوردوز نموده، قربانی خیانت پسر مورد علاقه اش شده بود. قاتل که فکر می کرد همه چیز تمام شده خود را برای ازدواج با دختر دیگری آماده می کرد که خون دختر جوان گرفتارش کرد و دستگیر شد.

قصد ازدواج داشت، کشتمش

ه گزارش گروه حوادث خبرنگاران از روزنامه خبرنگاران،قاتل که فکر می کرد همه چیز تمام شده خود را برای ازدواج با دختر دیگری آماده می کرد که خون دختر جوان گرفتارش کرد و دستگیر شد. وی در بازپرسی ها سعی می کرد از بیان حقیقت فرار کند اما وقتی با دلایل پلیسی روبرو شد، زبان به اعتراف باز کرد و گفت: نمی خواستم به ارتباطم با مقتول ادامه دهم اما او مرا رها نمی کرد به همین دلیل مجبور به قتل او شدم. این هفته در پشت صحنه یک جنایت این پرونده را در مصاحبه با قاتل و رئیس پلیس آگاهی استان البرز آنالیز کردیم.

مرا ببخشند، اعتیادم را ترک میکنم

خمار است و نای حرف زدن ندارد. خیلی دوست دارد زودتر مصاحبه تمام گردد و به همین دلیل به پرسش ها جواب های کوتاه می دهد. به بخشش اولیای دم امید دارد و برای زندگی اش بعد از آزادی برنامه ریزی نموده است.

به چه اتهامی دستگیر شدی؟

قتل دختر موردعلاقه ام.

چرا او را کشتی؟

چون ول کن من نبود.

یعنی چه؟

من به او علاقه نداشتم اما او اصرار داشت که با هم ادامه بدهیم. می گفت باید به قولت عمل کنی و با هم ازدواج کنیم.

اگر به او علاقه نداشتی، چرا به او قول ازدواج دادی؟

اولش دوستش داشتم اما بعدا از او بدم آمد.

چرا؟

چون معتاد بود.

به نظر می رسد خودت هم معتاد باشی.

بله من هم معتادم.

پس مشکلت کجا بود؟

وقتی معتاد باشی و با زن معتاد هم ازدواج کنی می گردد قوز بالا قوز و باید خر ج مواد او را هم بدهی. این طوری آویزان همدیگر می شدیم.

هزینه مواد مقتول را تو می دادی؟

نه اغلب او مواد می خرید و به خانه ام می آمد و با هم می کشیدیم. می دانستم این ولخرجی او تا وقتی است که ازدواج ننموده ایم.

چطور با هم آشنا شدید؟

در خیابان او را دیدم، شماره رد و بدل کردیم و با هم دوست شدیم و بعد از مدتی به هم علاقه مند شدیم. خیلی مهربان بود و همه کمبود محبت هایم را در زندگی پر می کرد. برایم جالب بود می دانست معتادم و ترکم نمی کرد. انتها یک روز گفت او هم معتاد است. از آن روز هر چه پیش می رفتیم علاقه ام به او کمتر می شد تا اینکه یک روز دعوایمان شد و به او گفتم دیگر سراغ من نیاید و فراموشم کند. بعد درگیر شدیم و او به حالت قهر از خانه رفت اما فردا دوباره برگشت و گفت نمی تواند بدون من باشد و هر کاری می کردم از زندگیا م نمی رفت.

اما در تحقیقات معین شده به دلیل رابطه با دختر دیگری و افشای آن، دختر جوان را کشته ای.

فکر می کرد به او خیانت نموده و با دختر دیگری دوست شده ام و سر این موضوع هم هر روز درگیری داشتیم.

یعنی با دختر دیگری دوست نشده بودی؟

دوست شده بودم اما خیانت ننموده بودم. قبل از اینکه با این دختر دوست شوم به رابطه ام با مقتول انتها داده بودم اما او قبول نمی کرد. این مشکل خودش بود. عشق یک رابطه دوطرفه است و نمیتوان با اجبار با کسی بود.

چطور او را کشتی؟

یک روز به خانه ام آمد و با هم درگیر شدیم. عصبانی شده و خفه اش کردم. بعد برای اینکه ردی از خودم به جا نگذارم به او مواد تزریق نموده و با اورژانس تماس گرفتم و ادعا کردم اوردوز نموده است.

راز قتل چطور فاش شد؟

بعد از چند ماه پزشکی قانونی علت مرگ را معین کرد و ماموران دستگیرم کردند. این بار دیگر راهی برای فرار نداشتم و مجبور شدم اعتراف کنم.

پشیمانی؟

در این مدت همواره عذاب وجدان داشتم و چند بار خوابش را دیدم.

چرا خودت را معرفی نکردی؟

از مرگ میترسم.

حرف آخر ؟

امیدوارم اولیای دم مرا ببخشند. قول می دهم دیگر سمت مواد نروم و زندگی ام را از نو بسازم.

نقش مخدرهای صنعتی در جنایت های خشن

محمدنادربیگی رئیس پلیس آگاهی البرز، اعتیاد به موادمخدر به خصوص مخدرهای صنعتی یکی از دلایل و ریشه های وقوع جرایم بـه خـصـوص جـرایـم خشن در کشور است. این موادمخدر خطرناک گاهی باعث ایجاد توهم و قدرت کاذب در فرد شده و جنایت هایی هولناک را رقم می زند که قربانیان در بعضی پرونده ها از بستگان نزدیک قاتل هستند. برای کاهش این جرایم درمان معتادان و ترک آنها یکی از راهکارهای کاهش آسیب های اجـتـمـاعـی در جـامـعـه اسـت. متاسفانه در این قتل اعتیاد نقش پررنگی در وقوع آن دارد و دو جوان که باید با حمایت های خـانـواده هـایـشـان بـه سـمـت ترک اعـتـیـاد و بازگشت بـه زنـدگـی سـالـم می رفتند، هـر روز بیشتر در بـاتـلاق اعـتـیـاد گـرفـتـار می شدند. خانواده ها باید توجه بیشتری به رفتار فرزندان نوجوان و جوان خود داشته و هر تغییر رفتاری از سوی آنـهـا را جدی بگیرند. افت کارکرد، رفتار تکانه ای و ناگهانی، رفتار اجباری و تکراری، پرخاشگری و بیقراری، نوسانات عاطفی و خلقی، بدبینی شدید به خصوص به خانواده، توهم و هذیان و گوشه گیری از عـوارض مـخـدرهـای صـنـعـتـی است که خـانـواده هـا باید به ایـن تغییر رفتارها در فرزندان حساس بوده و آن را جدی بگیرند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1240

به "قصد ازدواج داشت، کشتمش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قصد ازدواج داشت، کشتمش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید