محمدی: من و محمد بنا با عشق ایستاده ایم و کار می کنیم

به گزارش دنیای راه راه، به گزارش خبرنگاران، غلامرضا محمدی پس از بازدید وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک از اردوی آزادکاران اعزامی به رقابت های قهرمانی دنیا در جمع خبرنگاران گفت: قطعا این دیدارها می تواند مفید باشد به شرط آنکه شرایط را ببینند و بیش از این ها از کشتی حمایت نمایند. با توجه به زمان کمی که پیش رو داریم فدراسیون کشتی باید مورد حمایت قرار گیرد و نگاه ها به کشتی ویژه باشد. رئیس فدراسیون کشتی به دنبال جذب حامیان اقتصادی و رفع کردن مسائل فدراسیون است اما قطعا وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به عنوان ارکان اصلی ورزش ایران می توانند نقش اساسی در حمایت از کشتی داشته باشند، بخصوص اینکه زمان زیادی تا المپیک 2020 باقی نمانده و الان وقت حمایت از کشتی است.

محمدی: من و محمد بنا با عشق ایستاده ایم و کار می کنیم

وی در واکنش به این موضوع که به نظر می رسد کادر فنی از بی توجهی ها مقداری دلسرد شده اند، اعلام نمود: دلسرد نشده ایم اما واقعا کار سختی داریم. درست است مسائل اقتصادی در کشور وجود دارد و همه درگیر آن هستیم اما می گردد بیش از این ها به کشتی در آستانه المپیک توجه داشته باشند. ما این انتظار را داریم و امیدوارم به آن جامه عمل بپوشانند. من و محمد بنا روی پله عشق ایستاده ایم و کار می کنیم اما انتظار داریم از کشتی گیران حمایت اقتصادی صورت گیرد تا انگیزه شان بیشتر گردد.

محمدی در ادامه درباره وضعیت آزادکاران اعزامی ایران به رقابت های قهرمانی دنیا، گفت: تیم شرایط خوبی دارد و آماده حضور در این رویداد هستیم.چند تغییر نسبت به سال گذشته که تیم ملی عنوان ششمی دنیا را بدست آورده بود صورت داده ایم. پرویز هادی که سال گذشته به مدال دنیای رسیده بود را بدلیل مصدومیت از دست دادیم. 2 یا 3 تغییر نیز در تیم ملی داریم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در انتها اعلام نمود: فکر می کنم کم سن و سال ترین کشتی گیر رقابت های دنیای امیر محمد یزدانی باشد که بدنبال گواهی پزشکی برای او هستیم. در مجموع کار سختی حتی برای کسب سهمیه در پیش داریم اما با تمام وجود آماده جنگ هستیم و می رویم که با همه توان مبارزه کنیم. سخت ترین مسابقات دنیای همواره قبل المپیک بوده و راحت ترین آن نیز سال بعد المپیک بوده است. نسل طلایی کشتی ایران بعد از المپیک می رسد و کشتی آینده خوبی دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 39

به "محمدی: من و محمد بنا با عشق ایستاده ایم و کار می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: من و محمد بنا با عشق ایستاده ایم و کار می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید