معرفی تعدادی از بهترین هتل های ساحلی کالیفرنیا

به گزارش دنیای راه راه، رفتن به کالیفرنیا بدون سر زدن به هتل های فوق العاده آن که می توانند سفر شما را رویایی تر کنند، کامل نخواهد بود؛ از کلبه های ساحلی مخفی تا مجموعه های اقامتی شیک و لوکس. با ما در مقاله معروف ترین هتل های ساحلی کالیفرنیا همراه باشید تا شما را با تعدادی از بهترین هتل های ساحلی کالیفرنیا آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با زیباترین هتل های ساحلی کالیفرنیا برایتان جالب خواهد بود.

معرفی تعدادی از بهترین هتل های ساحلی کالیفرنیا

فهرست مطالب

هتل Tower 23کلبه های ساحلی Crystal Coveمجموعه اقامتی Montage Laguna Beachمجموعه اقامتی Terraneaمجموعه اقامتی Shutters on the Beachمجموعه اقامتی El Capitan Canyonمجموعه اقامتی Post Ranch Innمجموعه اقامتی Glen Oaksهتل LAuberge Carmelهتل Dream Innهتل Ritz-Carlton Half Moon Bayمجموعه اقامتی Cavallo Pointهتل Little River Inn

هتل Tower 23

اتاق های شیک هتل Tower 23 دارای سر تختخواب های چوبی، صندلی های آبی تیره و روتختی های چند رنگ هستند که همگی با منظره اقیانوس آبی از بالکن اتاق هماهنگی دارند. رستوران این مورد از معروف ترین هتل های ساحلی کالیفرنیا آنچنان زیبا و مدرن است که جلسات تجاری و دورهمی های خانوادگی در آن برگزار می شوند.

کلبه های ساحلی Crystal Cove

کلبه های ساحلی Crystal Cove بخشی از پارک ایالتی Crystal Cove State Park در ساحل Newport Beach را اشغال کرده اند. این خانه های دنج که در ابتدا بعنوان دکور یک فیلم ساخته شده بودند، در حال حاضر با رنگ های شاد ساحلی نقاشی شده و قصد دارند با تختخواب های تاشو و سقف های شیروانی بلند، چهره گذشته خود را حفظ کنند. از آنجایی که این کلبه ها به محض خالی شدن دوباره پر می شوند، بهتر است آنها را از قبل رزرو کنید.

مجموعه اقامتی Montage Laguna Beach

مجموعه اقامتی ساحل Laguna Beach با ساحلی به مساحت بیش از 30 جریب برای کسانی که عاشق تجمل حمام های مرمرین، اتاق خواب های باشکوه و چشم اندازهای زیبای اقیانوس هستند بسیار مناسب است. اسپای بزرگ و فوق العاده Spa Montage، سه استخر، چهار رستوران عالی، کلوب بچه ها و یک زیست شناس دریایی حاضر در محل تنها گوشه ای از خدمات استثنایی ارائه شده توسط این مورد از بهترین هتل های ساحلی کالیفرنیا را نشان می دهند.

مجموعه اقامتی Terranea

دقیقا در جنوب لس آنجلس و بالاتر از شبه جزیره Palo Verdes، مجموعه اقامتی Terranea اتاق هایی عالی با چشم اندازهای اقیانوس و امکانات بسیار تجملی مانند وان های بزرگ و دوش های بارانی را به میهمانان خود ارائه می کند. خانواده ها از وجود استخر بسیار بزرگ، سرسره آبی، برنامه های ویژه بچه ها، آتش درست کردن شبانه و انواع رستوران های خانوادگی لذت می برند. میهمانان عاشق و رمانتیک نیز عاشق مسیرهای پیاده روی میان صخره ها و سواحل دنجش خواهند شد.

مجموعه اقامتی Shutters on the Beach

این مورد از زیباترین هتل های ساحلی کالیفرنیا شما را به آن خانه ساحلی دنج با تختخواب های راحت و دکوراسیون داخلی شاد و سرزنده که در رویاهایتان وجود دارد، می برد. این مجموعه شامل دو رستوران و یک بار بسیار وسیع در مجاورت اقیانوس است. بعد از یک روز کامل دوچرخه سواری یا شنا در آفتاب، استراحت و کسب انرژی در اسپای این مجموعه شما را بسیار شاداب خواهد کرد.

مجموعه اقامتی El Capitan Canyon

مجموعه اقامتی El Capitan Canyon که در شمال سانتا باربارا در یک کنج ساحلی قرار گرفته است، زندگی در فضای آزاد را با کمی راحتی و امکانات بیشتر به میهمانان خود ارائه می کند. در این مجموعه که در واقع یک اردوگاه تجملی محسوب می شود، میهمانان در چادرهای سافاری یا کابین های چوبی با دکور بومیان آمریکا و کف بالاتر از سطح زمین، میزهای پیک نیک و آتشگاه های فضای باز اقامت می کنند.

مجموعه اقامتی Post Ranch Inn

این مجموعه اقامتی که در نوار ساحلی شهر Big Sur و ارتفاع 1200 پا بالاتر از اقیانوس آرام واقع شده و تنها مختص بزرگسالان هست، سلبریتی ها و مدیران شرکت های تکنولوژیک را به خود جذب می کند. وان های استخر آب گرم بسیار بزرگ مشرف به دریا، اسپای بزرگ و عالی، رستوران با غذای فوق العاده، کلاس های رایگان یوگا و اتاق هایی که بسیار لوکس و تجملی هستند، این مجموعه را به یک مکان دنج و پر آرامش برای گذران روزها و شب های خاطره انگیز تبدیل کرده اند.

مجموعه اقامتی Glen Oaks

این مجموعه اقامتی فوق العاده که در میان جنگل های درختان سرخ چوب و مسیرهای کوهنوردی بسیار زیبا و در سواحل رودخانه Big Sur واقع شده، محیطی بسیار عاشقانه دارد. اتاق ها، کابین ها و کلبه های این مجموعه همگی دارای کف های گرمایشی و دکورهای روستایی بسیار شیک هستند. خانه جاده ای Roadhouse در این مورد از زیباترین هتل های ساحلی کالیفرنیا بسیار محبوبیت دارد.

هتل LAuberge Carmel

این مسافرخانه اروپایی امکانات اقامتی و خدمات بی همتایی را به کسانی که در جستجوی یک محیط عاشقانه هستند، ارائه می کند. میهمانان از خوردن صبحانه بسیار عالی این هتل که هزینه آن جز هزینه اتاقشان است، لذت می برند. شام های بسیار خوشمزه رستوران مشهور و برنده جایزه این هتل به نام Aubergine گران هستند، اما ارزش هزینه کردن را دارند.

هتل Dream Inn

در این هتل زرق و برق همه جا بچشم می خورد و تنها هتل ساحلی با خدمات کامل بشمار می رود. دکوراسیون داخلی جالب و شیک این هتل، کارکنان صمیمی، استخر رو به اقیانوس و یک اسپای فضای باز، کلکسیون خوبی های آن را تکمیل می کنند. رستوران Aquarius و سالن Jack ONeill که نام آن از یک اسطوره موج سواری بومی آن منطقه گرفته شد، مردم منطقه و گردشگرانی را که خواهان ساندویچ برگر و سیب زمینی سرخ کرده بسیار خوشمزه هستند، به خود جذب می کند.

هتل Ritz-Carlton Half Moon Bay

این بهشت گلف بازها مشرف به اقیانوس آرام و در Half Moon Bay واقع شده است. دکوراسیون داخلی این هتل با کسانی که بدنبال راحتی و کلاس بالا بهمراه آرامش و چشم اندازهای تماشایی هستند، صحبت می کند. رستوران Navio، یکی از بهترین اسپاهای ساحلی، یک بار فوق العاده با نوشیدنی های عالی و آتشگاه های فضای باز به جذابیت این مجموعه می افزایند.

مجموعه اقامتی Cavallo Point

مجموعه اقامتی Cavallo Point اقامتی عاشقانه را به میهمانان خود ارائه می کند. موارد جذاب دیگر این مورد از بهترین هتل های ساحلی کالیفرنیا، برنامه غذایی عالی با کلاس های آشپزی ماهانه توسط سرآشپزهای مشهور جهانی، برنامه پذیرایی با نوشیدنی در اتاق و رستوران و بار مشهور و پر جایزه Murray Circle هستند. اسپای بزرگ این مجموعه با نام Healing Arts Center and Spa با ماساژهای فوق العاده اش به تنهایی یک مقصد گردشگری بحساب می آید. بعد از آمدن به این اسپا، روی یک صندلی گهواره ای با یک لیوان نوشیدنی بنشینید و در حال استراحت کردن، حرکت قورباغه ها در خلیج را تماشا کنید.

هتل Little River Inn

هتل 75 ساله رو به اقیانوس Little River Inn، برای کسانی که در جستجوی یک محیط عاشقانه هستند، خانواده هایی که حیوان خانگی بهمراه دارند و گلف بازهایی که می خواهند قدم به دنیای دیگری بگذارند، واقعا ایده آل است. اتاق ها با دکور سبک ویکتوریایی طراحی شده و وان و جکوزی اختصاصی، چشم اندازهای زیبا از دریا و شومینه دارند. از داخل رستوران و بار این هتل می توانید در حین تماشا کردن نهنگ ها، از چشیدن صدف دریایی abalone لذت ببرید.

منبع: همگردی
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1209

به "معرفی تعدادی از بهترین هتل های ساحلی کالیفرنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تعدادی از بهترین هتل های ساحلی کالیفرنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید