معرفی سرپرست کاروان بازی های آسیایی در نشست آینده هیات اجرایی

به گزارش دنیای راه راه، به گزارش خبرنگاران، نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک پس از دو هفته وقفه یکشنبه آینده به ریاست سیدرضا صالحی امیری برگزار می گردد.

معرفی سرپرست کاروان بازی های آسیایی در نشست آینده هیات اجرایی

وی با حضور در این نشست گزارش سفر خود به کشور یونان و حضور در بیست و پنجمین اجلاس آنوک (کمیته های ملی المپیک دنیا) را ارائه خواهد نمود. در همین نشست محسن مهرعلیزاده رئیس فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و پهلوانی هم گزارشی از این فدراسیون خواهد داشت.

مهمتر از این دو موضوع اما آنالیز هایی است که به منظور انتخاب نهایی سرپرست کاروان اعزامی به بازی های آسیایی 2022 انجام می گردد. این بازی ها طی روزهای 19 شهریورماه تا 3 مهرماه سال آینده به میزبانی چین و در هانگژو برگزار می گردد.

طبق آنچه کمیته بین المللی المپیک به آن تاکید داشته و در اساسنامه کمیته ملی المپیک هم قید شده است، 18 ماه پیش از هر رویدادی باید سرپرست کاروان اعزامی به آن معین گردد. با این حال کمیته ملی المپیک در فاصله کمتر از یک سال به این بازی ها، رسیدگی به این مهم را در دستور کار قرار داده است.

از پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی به عنوان گزینه اصلی برای سرپرستی کاروان ایران یاد می گردد. وی در بازی های المپیک هم به عنوان معاون کادر سرپرستی در کنار نصرالله سجادی سرپرست کاروان قرار داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1598

به "معرفی سرپرست کاروان بازی های آسیایی در نشست آینده هیات اجرایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی سرپرست کاروان بازی های آسیایی در نشست آینده هیات اجرایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید