هتل ما بانکوک؛اقامتگاه 4 ستاره در دل پایتخت تایلند

به گزارش دنیای راه راه، حالا هم کسانی که به دنبال هاستلی با امکانات و خدمات هتلی 4 ستاره هستند خود را روبه روی هتل ما بانکوک پیدا می نمایند. هتل Ma بانکوک در قلب شهر و کمی دورتر از راستا رودخانه قرار گرفته و با این مزیت می تواند هزینه رفت و آمد مهمانان را به اندازه قابل توجهی بکاهد و در وقت آن ها صرفه جویی کند.

هتل ما بانکوک؛اقامتگاه 4 ستاره در دل پایتخت تایلند

با تور ارزان تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

موقعیت مکانی هتل

هتل ما بانکوک در واقع با ناحیه تجاری سیلوم یک بلوک فاصله دارد و جاذبه های معروفی مثل محله چینی، مرکز تجاری Jewelry و رودخانه چائو فرایا در فواصل بسیار کمی از هتل قرار گرفته اند. در ضمن با 10 دقیقه پیاده روی از ساختمان هتل می توانید به ایستگاه های مترو سامیان و هوا لومپونگ دسترسی داشته باشید. سرویس شاتل رایگانی که هتل در اختیار مهمانان خود قرار می دهد آن ها را به ایستگاه اسکای ترین یا قطار هوایی پل تاکسین می برد.

امکانات و خدمات عمومی هتل

همانطور که از یک هتل 4 ستاره انتظار می رود، هتل ما بانکوک نیز با ارائه امکاناتی مثل استخر سرپوشیده، اتاق های خانواده، پارکنیگ رایگان و رستوران اسباب راحتی و آسایش مهمانانش را فراهم نموده و اقامتی آسوده را برای آن ها رقم می زند. در حالی که به نظر می رسد هتل ما بیش تر برای سفرهای تک نفره یا مجردی مناسب باشد اما با امکانات و خدماتی که برای بچه ها در نظر گرفته گزینه مناسبی برای سفرهای خانوادگی هم به شمار می رود.

انواع اتاق های هتل

این هتل 5 طبقه در 243 واحد اقامتی از مهمانان خود میزبانی می نماید و مهمانان هنگام رزرو هتل ما بانکوک با طیف متنوعی از اتاق ها روبرو نمی شوند، بلکه تنها 4 نوع اتاق برای آن ها نمایش داده می گردد که شامل اتاق های دلوکس، تویین، سینگل و اتاق های خانوده است. با توجه به تعداد نفرات و بودجه ای که برای اقامت خود در نظر گرفته اید، می توانید یکی از این اتاق ها را انتخاب کنید.

امکانات اتاق های هتل

تمامی واحدهای هتل ما بانکوک به سبک مدرن معماری و طراحی شده و امکانات و اثاثیه آن ها به نحو دلنشینی چیده شده اند. این اتاق ها در عین حال که از فضای عظیمی برخوردارند، نور گیر هستند و چشم اندازی رو به خیابان یا واحدهای روبروی خود دارند. پنجره های کف تا سقف اتاق ها زیبایی خاصی به آن ها داده و بعضی از این اتاق ها دارای بالکن های کوچکی هستند. امکاناتی از قبیل تلویزیون صفحه تخت، میز، چای ساز، مینی بار، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله و گاو صندوق از جمله امکاناتی هستند که در این اتاق ها جای داده شده اند.

گزینه های صرف غذا

مهمانان هتل ما بانکوک صبح خود را با میل صبحانه در اتاقشان آغاز می نمایند. البته رستوران هتل در ساعات صبح نیز دایر است و می توان برای صرف صبحانه، برانچ، ناهار و شام به این رستوران منوی انتخابی سر زد. این رستوران انواع غذاهای آمریکایی و آسیایی را سرو می نماید. اگر به غذاهای تند هندی علاقه دارید می توانید در همان نزدیکی هتل چند رستوران هندی پیدا کنید.

دیگر خدمات و امکانات هتل ما

همانطور که گفته شد، این هتل سرگرمی های خاصی برای خانواده ها تدارک دیده تا در طول اقامت خود لحظات مفرحی را سپری نمایند؛ برنامه های سرگرم نماینده ای از قبیل ساعت شادی و خنده، خدمات تهیه بلیط نمایش ها و جاذبه ها، تورهای فرهنگی و شبکه تلویزیونی بچه ها. از امکانات و خدمات دیگری که هتل ما بانکوک به مهمانان خود ارائه می دهد، می توان به کافی شاپ هتل، مرکز بیزینس، تجهیزات اتاق جلسه و کنفرانس، مغازه کادویی، کرایه خودرو، باشگاه، تراس آفتابگیری، فروشگاه کوچک و تجهیزات VIP اشاره نمود.

دلایل انتخاب هتل ما

موقعیت مکانی خوب

اتاق های عظیم و مرتب

محیط ساکت و آرام هتل

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

فاصله هتل ما بانکوک تا مرکز خرید ریور سیتی: 12 دقیقه پیاده روی

فاصله هتل ما بانکوک تا بازار شبانه پاتپونگ: 20 دقیقه پیاده روی

فاصله هتل ما بانکوک تا پارک لومپینی: 30 دقیقه پیاده روی

فاصله هتل ما بانکوک تا مرکز خرید سیام سنتر: 40 دقیقه پیاده روی

منبع: گردشبان
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: donyayerahrah.ir شناسه مطلب: 1070

به "هتل ما بانکوک؛اقامتگاه 4 ستاره در دل پایتخت تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ما بانکوک؛اقامتگاه 4 ستاره در دل پایتخت تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید